Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Hei-hei alle sammen!

Pi@: Ja det er vel dessverre slik at vi ofte drømmer om det vi tenker mye på... :sjenert:

Yamaha*2: Nesten sånn at når jeg nå ikke blødd eller spottet på over en uke så er jeg helt overhappy. Håper bare de holder seg sånn frem til neste mensen :klem:

Petra: Jeg har det bra vet du ;) Med julestria i vente så har jeg vel sannsynligvis ikke tanker for prøving og sykluser en stund, så jeg tror faktisk at pallen får stå ifred for min del :ler::klem:

Wayah: :klem:

Bippe*2: Pallen står til fri disposisjon, men jeg skal krysse fingrene for deg også :klem:

Liljen: Takk for omtanken :klem: Har nok å tenke på nå før jul, så det blir nok neppe tid til legebesøk før på nyåret. Men da skal jeg absolutt ta en tur hvis ting ikke endrer seg.

Angelou: Ja det dessverre bare å vente... :tristbla::klem:

Mrs N: Har hørt at p-sprøyte er enda værre enn piller ja. Men det gikk jo bra til slutt for dere :)

Iss: Takk! :klem:

For øyeblikke er jeg litt i ingenmannsland. Ikke mensen og heller ingen spotting :hoppe: men heller ingen EL. Kan virke på testen som EL kanskje begynner og nærme seg. Det kan i så fall stemme veldig bra at forrige blødning var mensen, og jeg nå er på dag 12. Det har hele veien var mye "romling" i magen, så vi får seg :)

Ha vært på seminar nå i to dager. Veldig lærerikt og sosialt og ikke minst mye god mat :ler: Heffalompen har vært veldig søt helt fra jeg kom hjem fra Australia, så han har savnet meg ennå jeg bare har vært borte 1 natt. I dag er det kosedag :hjerter: Jeg måtte bare innom KG først... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, vi fikk kost oss. Og med positiv EL-test ble det veldig bra :sjarmor:

Nå håper jeg bare at ting endelig har kommet på plass. Det er i alle fall aktivitet på venstre side denne gangen, så det lover jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

For positiv EL test!!

Fantastisk morro altså!! Nå er det bare å kjøre på di nærmeste dagene :sjarmor:

Krysser masse for deg.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hoppingen :) Håper virkelig det hjelper, og i så fall har vi jo funnet løsningen for alle ;):ler:

Når jeg kom hjem fra jobb i går hadde Heffalompen ryddet og vasket hele huset (inkl. bod, skuffer, skap o.l. som jeg har ønsket å få ryddet for skrot en stund), og det var tent stearinlys fra gangen og opp i stua. :hjerter:

I dag har vi vært og gått en langt tur i skogen. Deilig! Så nå har vi satt oss som mål at vi bør komme oss ut og gå 1-2 ganger i uka. Vi får begynne i det små så kanskje det blir mere trening etter hvert... :sjenert:

Og nå er det bare å vente 14 laaaange dager på IKM :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom hjem fra jobb i går hadde Heffalompen ryddet og vasket hele huset (inkl. bod, skuffer, skap o.l. som jeg har ønsket å få ryddet for skrot en stund), og det var tent stearinlys fra gangen og opp i stua. :hjerter:

Ååååhhh....

:hjerter_rundt:

Nå ble jeg vel misunnelig! Det der har aldri Bippemannen funnet på. Tror ikke jeg kommer til å oppleve det noen gang heller. Ingen skal kunne påstå at han er så veldig romantisk av seg.. :forvirret:

Men han er nå ganske så søt likevel da.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

og alt dette hadde han gjort uten at du hadde bedt ham om det? jeg er imponert!! det hadde aldri mannen min gjort! (han er flink nok han altså, men det må mases litt først...)

snill man du har :)

krysser fingrene for full klaff, altså!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om det var fantastisk å komme hjem på lørdag, så er nok dette ikke noe vane fra Heffalompens side. Han er en skikkelig skippertaks rydder. Tror kanskje det er en hemmelig strategi fra han side, for da blir jeg ekstra glad når det skjer :ler: Så han rydder ikke så ofte, men når han først gjøre det, så går han grundig til verks :)

Men han er veldig romantisk og søt da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

14 dager til IKM går egentli ganske fort.. Krysser fingrer for deg altså. :Nikke:

Så søtt av Heffalompen da :hjerte: Snille mannen. Min mann kan finne på det av og til, men er litt sjelden da :ler:

Ha en strålende mandag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende. Jeg har IKM en dag før deg og jeg har også hatt EL (tror jeg da, alle symptomer på det i allefall)

:klem:

Ennå værre for meg for jeg har 16 dager mellom EL og IKM :sur: Det er LENGE det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...