Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Pi@*2: :klem: Er det virkelig noe innenfor prøving du ikke vet noe om :overrasket::ler:

Liljen: Ja, så lenge tanta ikke viser seg så er det vel det :)

Yamaha: Godt å høre at det ikke er unormalt å være rar :ler:

Iss: Så bra! Håper ditt ord er lov :ler:

83`: Det er jo drømmen det ja.... :sjenert:

Angelou: Vi gjør så godt vi kan da :sjarmor:

Missbublebee: :klem: Nå har du vært som mye innom her at jeg får litt dårlig samvittighet for at det er veldig lenge siden jeg har vært innom deg... :sjenert:

Takk for at dere fortsatt har troen og gir meg håp, det hjelper virkelig :klem:

Denne pp må jeg nok håpe på enten veldig tidlig eller sen EL, for mellom dag 16-22 har det vært litt tørke i heimen... Men kroppen har vært utrolig rar hele uken. Mye aktitivitet i høyre side av mageregionen helt fra bak hoftebeinet opp til ribbeina... Umulig å forstå seg på, og Donna-testen har heller ikke blitt noe mer positiv, så jeg føler at jeg fortsatt famler litt i blinde her... Neste pp blir det definitivt temping, og legebesøk hvis EL forstatt klarer å gjemme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå vet jeg jo ikke om jeg faktisk har hatt EL da, selv om symptomene er der, men donna-testen har ikke vært positiv... Tenker jeg tester hvis ikke tanta har dukket opp innen dag 35 som er 7. november. Det er lenge til det.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner at du synes det er lenge til. Jeg synes ofte de siste 3/4 dagene er verst jeg, før det tenker jeg egentlig ikke så mye på det :klem: Du får trøste deg med at vi blir skikkelig gode på å vente etterhvert...ikke at det hjelper så mye, men vi blir sikkert tålmodige mødre da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: jeg hadde også vært innom her altså, men mitt navn er ikke nevnt... :sjenert:

:grine:

vel er jeg hormonell om dagen, altså - men så ille er det ikke :ler:

uffja - denne ventingen. er det ikke det ene - så er det det andre man skal vente på... du må jo bare bruke pallen med tålmodighet flittig!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei :overrasket: har jeg oversett deg når jeg svarte Petra! Det var absolutt ikke meningen :tristbla: Blir litt til og fra her på jobben, så da har du vel falt av i en sving... :sjenert:

STOOOOOR unnskyldings :klem:

Er jeg tilgitt?

Trenger nok mye tålmodighet ja.... Men holder med Angelou at vi kommer til å bli tålmodig mødre :ler: Vet nå ikke helt det da, jeg har en tendens til å være veldig utålmodig med små barn.... :sjenert: Men det bli kanskje annerledes med egne, for da slipper jeg å tenke hærsens foreldre som ikke kan oppdra ungene sine :ler:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, takk for at du kom innom dagboka mi Eeyore. Da er det jo bare rett og rimelig at jeg gjengjelder "tjenesten" ;) Så spennende lesing... Håper du finner ut av syklusen snart.

*Sender masse gode vibber til Eeyore og alle dere andre som prøver!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pi@*2:  :klem: Er det virkelig noe innenfor prøving du ikke vet noe om :overrasket:  :ler:

Ser nesten slik ut :sjenert::ler:. Nå tuller kroppen min så fælt også at jeg tror jeg har mista grepet som prøver/mensensymptomer-guru :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs N: :klem:

Petra: Takk! :):klem:

Wayah: Har du lest HELE dagboken? :overrasket: Takk for gode vibber, det trenger vi alle :)

Pi@: Yamaha sier det er normalt at kroppen er rar, så da stoler jeg på det... :ler:

Ellers ser det lite nytt fra denne fronten. Fortsatt aktivitet på høyre side av magen, og kun begynnende positiv donna-test. Begynner å tro at stress kan utsette EL, for da ligger jeg litt dårlig an jobbmessig sett... :sjenert:

I går skulle Eeyore få splitter nye vinterdekk på bilen. Skulle få felget de om og satt de rett på bilen, så jeg slapp å styre noe mere med det. Men... det skal jo aldri være enkelt, så jeg hadde selvsagt glemt boltene til vinterdekkfelgene hjemme i garasjen... :sjenert: Dermed fikk jeg bare felget de om og nå må Heffalompen ut og bytte dekk allikevel. Han var litt gretten da ja :forvirret:

God helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bra å stresse, vennen, og stress kan ødelegge for veldig mye ja!!

men jeg tror fortsatt du har hatt EL jeg altså!! :)

7 november er da ikke lenge til. Krysser masse for deg!! :hoppe: :hoppe:

Hva skal du finne på for noe kult i helgen da??

Ha en fantastisk helg

stor stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer positiv EL-test i ettermiddadag :hoppe:

Ikke helt EL enda, men jeg nærmer meg :)

Bare synd at vi skal ha overnattingsgjester i helgen og at Heffalompen drar til Trondheim for å feier seriegull til søndag... :tristbla: Vi får gjøre en innsats i kveld :sjarmor:

Da blir jo IKM enda mer forskjøvet, men det kan jeg nok leve med så lenge jeg har EL :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...