Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare meg som føler at det ikke skjer noe for tiden? Akkurat nå er jeg litt likgyldig til hele prøveprosjektet. Vi :humpe: nå riktignok uten prevensjon, men jeg regner ikke med noen resultater av den grunn. Forrige pp, da mensen kom en uke etter at jeg hadde testet, og jeg tenkte at det kanskje hadde gått i boks, ble jeg allikevel mindre skuffet over mensen enn jeg har blitt tidligere. Jeg registrerte det bare, og gikk videre til neste pp. Er mulig det har en sammenheng med at jeg har mistanker om at kroppen ikke er helt i orden etter p-pillene enda, og at jeg har en følelse at jeg ikke har EL, selv om mensen er noen lunde regelmessig. Leste litt om fraværende EL her inne i går, og da var den en som sa at hun merket veldig godt de syklusene hun ikke hadde EL, for da var mensen mye kortere og uten smerter (som når man går på piller), og det har den vært hos meg de siste gangene også... :tristbla: Forrige pp fikk jeg ikke positiv EL test, og gangen før der var jeg jo veldig i tvil om disse strekene, og de var i alle fall ikke sterkere enn en andre, så det kan jo hende at kroppen bare har forberedt seg på EL, uten at jeg har hatt det? Noen som har noen erfaringer?

Dette virket veldig deprimerende, men jeg er egentlig ved veldig godt mot altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan anbefale sterkt å prøve Clear Blue digital eggløsningstester en periode altså. Virkeli. Di er bra altså. :Nikke: Hvis det skulle vise sei at du ikke finner EL, hadde jeg tatt en prat med legen kanskje. Høre om di kan hjelpe deg. :)

Det ordner sei, Eeyore,det er jeg hundre prosent sikker på.

Ha en stålende mandagskveld

stor :klem:

Og tusen tusen takk for oppmuntrende ord i dagboka mi. Du er virkeli unik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

det ordner seg for snille piker, vet du! derfor er jeg helt sikker på at det ordner seg for deg også!

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nå søte da :klem:

Prøvde digitale tester forrige pp, og det ga absolutt ikke noe utslag, derfor har jeg også mistanker om fraværende EL. Men nå har Donna-testen min kommet, så nå tester jeg hver morgen og ettermiddag (uten at jeg kaster bort en krone :-D ). Om morgenen kan det virke som den begynner å bli positiv, men om ettermiddagen er den helt blank... Tror jeg må bruke en syklus på å skjønne tegninga. Men jeg titter og titter i dette mikroskopet da :ler: Noe EL slim eller sterk :humpe: lyst er det heller ikke enda, så vi får se da. Tar nok en tur til legen etter jul og lyver på meg et par måneders prøving... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan vel ikke vite hvor lenge dere har prøvd? Bare husk hva du har sagt tidligere hvis du skal dit flere ganger ;)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*innom og overleverer den store pallen med tålmodighet*

sånn! nå er det bare å forsyne seg - og dele ut til de som trenger! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sniker meg inn og låner tilbake litt tålmodighet*

jeg har innsett at disse 8 ukene frem til 12 uker kommer til å gå altfor sakte. trenger litt å gå på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha og Vannmelon: Godt å høre at det flere som ikke mener det er umoralsk å plusse på noen prøvemåneder :ler:

Pi@: Takk! Det går bra da, jeg bare driver å forbereder meg og psyker meg opp til at jeg kan bli langtidsprøver... :sjenert:

Petra*2: Tusen takk for pallen, jeg skal selvsagt strø om meg til alle som vil ha. Også til de som synes 12 uker/9 mnd er lenge å vente :ler:

Ellers er det ikke noe nytt på EL-fronten, på dag 16 nå, men vi har da :humpe: gjevnelig helt siden tanta dro, så om EL skulle ha sneket seg inn uten min viten, så tror jeg vi stiller godt allikevel :ler:

Er det noen som vet om stress kan ødelegger for EL? Var ikke rent lite stress på jobben før jeg dro på ferie, og nå nærmer det seg jul med stormskritt, så det er ikke rent få tanker i hodet nå heller...

Tror forresten ikke jeg har fortalt at jeg i alt stresset før turen nesten holdt på å ikke få dratt. Prøvde å få Heffalompen til å kjøre meg til Gardermoen i god tid, men en halvtime ble surret bort hjemme, og en annen i kø. Så jeg var allerede litt sent ute når jeg kom til lang kø ved innskjekkinga. Da det endelig var min tur, så damen på meg og lurte på om jeg hadde visum... Så hele turen og mange kr. fly avgårde akkurat da... :sjenert: Heldigvis fikk jeg ordnet det på stedet, men når jeg kom tilbake til innsjekkinga var den egentlig stengt. Måtte få spesialttillatelse til å få med kofferten min, siden den skulle så langt. Eeyore var ikke veldig høy i hatten da nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig slik at hvis du mistenker at du ikke har EL så må du ha prøvd minst ett år før du får utredning???? Det er ikke mulig å ta det privat? Men det er kanskje så svindyrt at det er uaktuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg nok min eventuelle fraværende EL, skyldes langtidsbruk av P-piller, så da stiller jeg vel neppe først i køen... :sjenert: Har hørt at man bør regne 1 mnd per år med p-piller, og jeg har jo gått på de i 12 år, så det blir et år det :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det slik at du bare mangler EL, men at du får mensen? i såfall burde vel ikke det ha noe med p-pillene å gjøre? trodde pillene kunne gjøre suklusene noe ustabile bare?? ikke det at jeg har sånn veldig peiling på det her, altså :sjenert:

jeg gikk jo til legen og skrøt på meg noen ekstra måneder med prøving, jeg! det må da være greit når man ikke lenger er et par-og-tyve :ler:

ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 - 6 mnd er vel ganske vanlig at det tar før kroppen er i gjenge igjen etter pilleslutt :) Har du prøvd temping da? Ikke alltid EL - tester slår ut, hos noen er det hormonet de slår ut på bare til stede noen timer, og det er jo ikke sikkert du tester akkurat da. Med temping finner du iallefall ut om EL har vært.

...og du, ikke si at du forbereder deg på å bli langtidsprøver allerede da, for da må jeg det også, siden vi har prøvd like lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...