83` Skrevet 5. oktober 2006 #581 Del Skrevet 5. oktober 2006 Åååå... høres ut som en mildt sagt fantastisk ferie!! (jeg også vil!) Kos dere masse, og velkommen tilbake til kalde norge med mye mer snadder-stoff å informere oss med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. oktober 2006 #582 Del Skrevet 6. oktober 2006 Men det jeg lurer aller mest på er om du har fått mensen eller har testa positivt enda Og så er det selvfølgelig spennende å høre hvordan du har det på tur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. oktober 2006 #583 Del Skrevet 8. oktober 2006 Håper du fortsatt har det fint på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #584 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei og hopp, nå er jeg tilbake igjen :-D Tusen takk til dere alle som har holdt liv i dagboka mi, mens jeg har vært borte og kost meg Har hatt det så utrolig fint, men det var godt å komme hjem til Heffalompen igjen også Har vært en litt annerledes ferie kan man si, avslapping/besøk/sightsing/dagligliv, men det har jo vært en del av opplevelsen. Har på en måte virkelig fått innsikt i en annen kultur.Kjempekoselig å se vennene mine igjen også, og det virket som om de satt pris på besøk også (jeg er den eneste som har besøkt de siden de dro i januar). Tok en graviditetstes forrige tirsdag og den var negatid, og da kom selvsagt tanta på besøk samme kvelden. Er det ikke typisk? Men, men nå er tanta dratt og ny pp er i gang. Skulle nesten ønske det var EL tider nå, for gjennsynsgleden har vært stor Litt vanskelig å fastsette IKM nå, siden syklusene har spriket så mye. Tenkte på å kjøpe en sånn Donna EL-test, som kan brukes i over 1 år, for da kan jeg teste hver dag hele syklusen, uten at det koster skjorta. Ellers har jeg det bra, selvsagt litt kaotisk å komme tilbake på jobb, så jeg har vel litt å henge fingrene i denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 9. oktober 2006 #585 Del Skrevet 9. oktober 2006 hjem Eeyore!! Kjekt at har kost deg på tur, men selvfølgelig synd med DRITT-EKLE-TANTE-STYGG-OG-PLAGSOM! Hva er en Donna EL-test? Funker den som en vanlig EL-test eller? Hvor får man kjøpt den og er den dyr? Ha en flott mandag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. oktober 2006 #586 Del Skrevet 9. oktober 2006 Velkommen tilbake Eeyore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. oktober 2006 #587 Del Skrevet 9. oktober 2006 Velkommen hjem Eeyore Godt å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. oktober 2006 #588 Del Skrevet 10. oktober 2006 velkommen hjem! høres ut som du har hatt en strålende tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #589 Del Skrevet 10. oktober 2006 Netten, Mrs N, Yamaha og Petra Nå har jeg kjøpt meg Donna eggløsningstest :-D Håper bare den ikke er like vanskelig å forstå som disse strektestene... Så da går vi på denne pp med friskt mot, og håper at kroppen min ikke har bestemt seg for å tulle alt til ordentlig og bare la være å ha EL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. oktober 2006 #590 Del Skrevet 10. oktober 2006 Nå har jeg kjøpt meg Donna eggløsningstest :-D Håper bare den ikke er like vanskelig å forstå som disse strektestene... Så da går vi på denne pp med friskt mot, og håper at kroppen min ikke har bestemt seg for å tulle alt til ordentlig og bare la være å ha EL... ← du får fortelle oss hvordan denne Donna'n er, da! har ikke orket å prøve sånne strips, jeg - for jeg har hatt inntrykk av at de kan være veldig vanskelige å tolke... men Donna kan jo vurderes hvis det er litt enklere! lykke til med EL, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. oktober 2006 #591 Del Skrevet 10. oktober 2006 Så jo greit ut det der da. Får håpe at det er enkelt å tolke ja, for det har ikke de billigstripsene vært akkurat :klø: Etter at jeg har brukt opp de digitale testene denne pp'en her, så kommer jeg ikke til å kjøpe noe mer hvis det ikke klaffer nå. Da tar vi det bare som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. oktober 2006 #592 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei på deg, vennen. Og så godt å ha deg tilbake Dumme dumme tanta , men som du sier, ny pp med friskt mot og nye muligheter. Har og lurt litt på di donna testene. ser bra ut. di billigtestene er ikke til å bli klok på egentli. Og dyrt blir det og så mangen som jeg bruker når jeg først er i gang. Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. oktober 2006 #593 Del Skrevet 12. oktober 2006 Donna-testen ligner på noe jeg så fra ClearBlue. Håper det funker for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 12. oktober 2006 #594 Del Skrevet 12. oktober 2006 Heisann vennen! Velkommen hjem fra ferie! Har ikke lest referat enda, må ta d i løpet av helgen. Har ikke vært helt online siste dagene av grunner du kan lese om i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. oktober 2006 #595 Del Skrevet 12. oktober 2006 Du må nekte tanta å komme på besøk, tror jeg... Kjedelig! Håper på bedre lykke i neste pp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #596 Del Skrevet 13. oktober 2006 Yamaha: Håper også at de er lette å tolke, for det blir absolutt billigst i lengden. Liljen: Godt å være tilbake også. Man får litt abstinenser uten KG Mrs N:Vi satser på det ja! Iselin22: Løper inn i til deg etterpå og hører hva som er skjedd. Vannmelon: Går det an å nekte? Herved søkt om totalt veto mot tantebesøk! Nå venter jeg spent på postmannen Er på dag 11 allerede, så nå må jeg snart begynne å teste. Håper ikke denne syklusen blir like lang, for det er så uuuutrolig kjedelig å vente på IKM Har forresten funnet ut en positiv ting med jetlag. Når man er lys våken kl 06:30 om morgenen er det mye man rekker å gjøre i senga før man står opp Litt synd at det ikke har vært EL denne uka... Håper dere alle får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 13. oktober 2006 #597 Del Skrevet 13. oktober 2006 En blenda-vasket smådjelvel stikker innom for å ønske god helg Her er det tanta sjøl som nekter å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. oktober 2006 #598 Del Skrevet 14. oktober 2006 Heia! Lenge siden jeg har vært innom her nå... Håper alt står bra til! Masse god helg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. oktober 2006 #599 Del Skrevet 14. oktober 2006 Bare innom med en kjapp lørdags - Lover ett lenger besøk i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. oktober 2006 #600 Del Skrevet 15. oktober 2006 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå