Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Sims har jeg egentlig aldri falt helt for... Men det er klart man kan bli hekta på spill.Mange nok som blir det.

Endret av Vannmelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker ejg er litt glad jeg ikke er helt klar over hva sims egentlig er akkurat nå... :sjenert:

Samme her :sjenert:

Mange år siden jeg var hekta på dataspill, og håper ikke jeg blir det igjen. Guuud hvor mye tid jeg brukte på det innimellom :overrasket:

Kroppene våre er rare ja :ler:. At de ikke kan gjøre sånn at vi føler det likt hver måned da. Det hadde vel gjort ting litt enklere.

Skjønner at du gleder deg til å reise ja. Det hadde jeg også gjort :)

Ha en fin onsdag :klem:

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk ikke spilt siden helgen :ler: Skal man få gjort noe må man ligge langt unna det spillet har jeg skjønt.

Har brukt dagen til å hjelpe en annen butikk med varetelling, så jeg har hørt på bipping i hele dag. Ble litt irritert når jeg kom til den butikken, for den var helt j***** rotetet og da tar det mye lenger tid. Skal i alle fall sørge for at det er ryddig i vår butikk når vi skal telle mandag. Det er kjedelig nok som det er å telle, så jeg har ikke tenkt å bruke lenger tid enn nødvendig.

Men nå er det middagstid. Heffalompen skulle egentlig ha middagen klar når jeg kom hjem, men dere vet hvordan mannfolk er, så nå er han og henter kebab :ler:

Positivt er det i alle fall at jeg ikke har begynt å spotte enda :) Jo færre dager med spotting jo bedre :) For spotting er skikkelig :frustrert::sur:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fortsatt en uke igjen til IKM da, så jeg har fortsatt goood til til å begynne å spotte på. Men forrige pp begynte det ca en uke etter EL, holdt på rundt 4 dager, før det var et par dagers opphold før mensen. Men ingen PP er jo lik så... Det er vel bare å vente :sjenert:

Nå tror jeg jo heller ikke at jeg har hatt EL-denne pp, så det kan jo være derfor det ikke er noen spotting enda heller :klø:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det fint vet du :)

Så lenge jeg ikke spotter er livet en dans på roser :ler:

I kveld skal jeg på cowboyfest, med masse gamle venner, så deg gleder jeg meg skikkelig til. Heffalompen fikk i går beskjed om at han måtte på jobb i Stockholm, så han kan ikke være med (snufs), så jeg får vel feste skikkelig for oss begge :ler:

Ha en fin helg jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...