Vannmelon Skrevet 19. september 2006 #521 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Sims har jeg egentlig aldri falt helt for... Men det er klart man kan bli hekta på spill.Mange nok som blir det. Endret 19. september 2006 av Vannmelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. september 2006 #522 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Merker ejg er litt glad jeg ikke er helt klar over hva sims egentlig er akkurat nå... ← Samme her Mange år siden jeg var hekta på dataspill, og håper ikke jeg blir det igjen. Guuud hvor mye tid jeg brukte på det innimellom Kroppene våre er rare ja . At de ikke kan gjøre sånn at vi føler det likt hver måned da. Det hadde vel gjort ting litt enklere. Skjønner at du gleder deg til å reise ja. Det hadde jeg også gjort Ha en fin onsdag Endret 20. september 2006 av Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. september 2006 #523 Del Skrevet 20. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. september 2006 #524 Del Skrevet 20. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. september 2006 #525 Del Skrevet 20. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. september 2006 #526 Del Skrevet 20. september 2006 spiller du sims igjen nå, eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. september 2006 #527 Del Skrevet 20. september 2006 *mimrer tilbake til den tida Sims-spillet mitt fungerte* Jeg var en smule avhengig jeg også, kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. september 2006 Forfatter #528 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Har faktisk ikke spilt siden helgen Skal man få gjort noe må man ligge langt unna det spillet har jeg skjønt. Har brukt dagen til å hjelpe en annen butikk med varetelling, så jeg har hørt på bipping i hele dag. Ble litt irritert når jeg kom til den butikken, for den var helt j***** rotetet og da tar det mye lenger tid. Skal i alle fall sørge for at det er ryddig i vår butikk når vi skal telle mandag. Det er kjedelig nok som det er å telle, så jeg har ikke tenkt å bruke lenger tid enn nødvendig. Men nå er det middagstid. Heffalompen skulle egentlig ha middagen klar når jeg kom hjem, men dere vet hvordan mannfolk er, så nå er han og henter kebab Positivt er det i alle fall at jeg ikke har begynt å spotte enda Jo færre dager med spotting jo bedre For spotting er skikkelig Endret 20. september 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #529 Del Skrevet 20. september 2006 Kanskje du ikke skal spotte i det hele tatt? Kanskje mensen ikke kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. september 2006 #530 Del Skrevet 20. september 2006 Kanskje du ikke skal spotte i det hele tatt? Kanskje mensen ikke kommer ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. september 2006 Forfatter #531 Del Skrevet 20. september 2006 Ja det hadde vært en drøm Men er redd det er en ønskedrøm denne pp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. september 2006 #532 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg syns nå også det er positivt at du ikke har begynt å spotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. september 2006 #533 Del Skrevet 21. september 2006 jeg spotter aldri, jeg... tanta bare kommer - helt uanmeldt! jeg krysser fingrene jeg, Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. september 2006 Forfatter #534 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Det er fortsatt en uke igjen til IKM da, så jeg har fortsatt goood til til å begynne å spotte på. Men forrige pp begynte det ca en uke etter EL, holdt på rundt 4 dager, før det var et par dagers opphold før mensen. Men ingen PP er jo lik så... Det er vel bare å vente Nå tror jeg jo heller ikke at jeg har hatt EL-denne pp, så det kan jo være derfor det ikke er noen spotting enda heller :klø: Endret 21. september 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. september 2006 #535 Del Skrevet 21. september 2006 Det er virkelig ikke til å bli klok på dette nei :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. september 2006 #536 Del Skrevet 22. september 2006 Håper du har det fint (tross rar syklus) Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. september 2006 Forfatter #537 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har det fint vet du Så lenge jeg ikke spotter er livet en dans på roser I kveld skal jeg på cowboyfest, med masse gamle venner, så deg gleder jeg meg skikkelig til. Heffalompen fikk i går beskjed om at han måtte på jobb i Stockholm, så han kan ikke være med (snufs), så jeg får vel feste skikkelig for oss begge Ha en fin helg jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. september 2006 #538 Del Skrevet 22. september 2006 cowboyfest! så kult! jeg har både cowboyhatt og cowboyboots - kan jeg bli med? kos deg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. september 2006 #539 Del Skrevet 22. september 2006 Ha en kjempefin helg, Eeyore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. september 2006 #540 Del Skrevet 22. september 2006 Ha det gøy på cowboyfest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå