Mrs N Skrevet 12. september 2006 #481 Del Skrevet 12. september 2006 Du får bare prøve igjen i morgen Eeyore Krysser fingre og tær for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. september 2006 #482 Del Skrevet 12. september 2006 EL kommer nok når du minst venter det Håper du har en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. september 2006 Forfatter #483 Del Skrevet 14. september 2006 I går var jeg på et møte hvor en av foredragsholderene var en gledesinspirator. Det var utrolig morsomt, lærerikt og innsiktsfult. Passet egentlig veldig godt inn i de tankene jeg har hatt om min egen situasjon de siste dagene. Gleden er NÅ! :-D *sprer om meg med glede til alle dere andre også* Må nok innrømme en hvis bekymring for EL allikevel. Fortsatt ingen positiv test og i dag er det dag 18 Det er heller ikke noe EL-slim... Men lysten er stor, så vi på og satser på at testene lyver Håper dere alle får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. september 2006 #484 Del Skrevet 14. september 2006 Det er jo mulig at testene lyver ja. Men så er det jo også sånn at man ikke har EL i alle sykluser heller da, så det er ikke godt å vite Godt at du også sprer glede, har blitt i så godt humør av å være her inne idag. det oser positivitet overalt Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 14. september 2006 #485 Del Skrevet 14. september 2006 Satser også på at testene lyver. Eller så kan det jo hende at EL bare er litt forsinka da, det hender jo det også - er ikke så lenge siden du slutta på pilla er det? Syklusene mine var litt tulleruske de første månedene etterpå ihvertfall. Eller så er du gravid Det er så fint når Eeyore er på positivitetsseminar, for da blir alle vi andre så glade også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 14. september 2006 #486 Del Skrevet 14. september 2006 Merkelig det er da... Du skal jo ha EL med mindre forrige mens var en falsk mens, men tok ikke du en graviditetstest rundt forrige mens? Da burde jo den i såfall ha slått ut. Hmm... Mystiske greier dette Sikker på at du tisser rett på pinnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. september 2006 Forfatter #487 Del Skrevet 14. september 2006 Er nok ikke gravid heller nei... Tok jo en test for det i forrige uke, og etter negativ EL-test i går kveld også, så puttet jeg en graviditetstest ned i glasset etterpå (så jeg har ikke bommet på pinnen heller..), men den var fortsatt like blank Har bestillt flere EL-tester idag, og fortsetter litt videre. Kan jo hende kroppen har hørt hva jeg har sagt om reiseplaner og at det var dumt både å bli gravid og ikke bli det, så da har den bare bestemt seg for å droppe EL, så slipper jeg å gå å lure Fikk beskjed om en ny gravid venninne i går, ble litt missunnelig da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. september 2006 #488 Del Skrevet 14. september 2006 Er Fikk beskjed om en ny gravid venninne i går, ble litt missunnelig da... ← Det skjønner jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. september 2006 #489 Del Skrevet 14. september 2006 Det skjønner jeg og... Hvor er du egentli i syklusen?? God natt og sov godt, vennen. stor natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #490 Del Skrevet 15. september 2006 Skjønner det ja. Jeg har ikke kommet dit enda jeg da. Synes fremdeles det er hyggelig å høre om gravide i omgangskretsen vår. men om det drøyer maaange måneder før vi får klaff så blir nok jeg utålmodig også skal du se. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 15. september 2006 #491 Del Skrevet 15. september 2006 Her er jeg for å og :kys_2: litt på deg Håååper EL dukker opp snart. Hvis ikke håper jeg og testene lyver.. Kan jo godt være du har hatt EL da?? Uansett, ha en strålende uke iallefall vennen. Og kos deg i Australia. Du reiser kanskje når jeg kommer tilbake. Så derfor tar jeg det på forhånd.. Leeeenge til jeg får "se" deg igjen da Gooooood tuuuuur (roper ut) stooooore fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. september 2006 Forfatter #492 Del Skrevet 15. september 2006 Yamaha: Takk, godt jeg ikke er alene om å tenke sånn Liljen*2: Du er så fantastisk søt Drar 27. så jeg rekker vel å hilse på deg før jeg drar igjen Toblerone: Nå har jeg brukt opp alle de digitale testene, uten så mye som et spor av EL Ja, ja, tror jeg slår fast at dette er en EL-fri pp. Ellers er det mye stress på jobben om dagen, og på toppen av det skal vi ha varetelling... Det er så utrolig kjedelig! Ha en flott helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. september 2006 #493 Del Skrevet 15. september 2006 Da skriver jeg under på Liljen sitt innlegg - når begynte du å teste da? Kan jo være at du har hatt EL - min mamma fikk meg på grunn av en superkort syklus, og hun hadde alltid hatt stabile sykluser Jeg er "ment to be" jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #494 Del Skrevet 15. september 2006 Kan godt være du hadde tidlig EL ja. Krysser fingra for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. september 2006 #495 Del Skrevet 15. september 2006 Løpet er jo ikke kjørt enda da, du må jo isåfall få mensen først. Det er jo muligheter for at du har hatt EL likevel Ha en fin dag, og helg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. september 2006 Forfatter #496 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg blir helt rørt av hvor mye omtanke der har jeg Begynte å teste forrige fredag på dag 12. Håper egentlig ikke at jeg har hatt el før det, for da var det litt dårlig med action kan man si... Så vi for heller fortsette hver annen dag, og håpe at det fortsatt er muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. september 2006 #497 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Jeg hadde nok tidlig el denne ppen, oppdaga plutselig el-utflod.. Tror det var rundt dag 9-10 eller noe! Så er mulig å ha el tidlig ja! Hei forresten.... Endret 15. september 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. september 2006 Forfatter #498 Del Skrevet 15. september 2006 Og du fikk blå strek idag! Men jeg har ikke sett snurten av utflod heller... Hei tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. september 2006 #499 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg ser heller ikke snurten av noe som helst.. Men det blir nok snart vår tur! Selv om det er kjedelig å vente.. Ha en strålende flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 15. september 2006 #500 Del Skrevet 15. september 2006 Rart at EL flytter seg så veldig mye da. Men du får bare fortsette å teste! Stooor Ha en fin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå