Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Liljen: Ja, det går like bra som om de hadde vært kjærster. Har ikke begynt å pakke enda, men tror jammen jeg må begynne å tenke litt på de i forhold til vasking og sånn. Blir nok mest sommerklær. Deilig! :)

Petra: Føler meg faktisk litt heldig ja... tjihi. Hadde nok vært grønn av missunnelse om det var noen av dere som skulle dra ;)

Angelou: Skulle gjerne ha hatt en stooooor koffet med plass til alle. Men jeg skal skrive reisebrev, så da kan dere jo innbille dere at dere er med... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og klemmer litt på deg på morgenkvisten jeg :klem:

Ikke lenge til du reiser nå da. Litt kjipt at de ikke er sammen lenger da, men det ser jo ut til at de selv håndterer det veldig bra.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angelou: Så fint! :klem:

Mrs N: Vet i alle fall at jeg skal klappe kenguruer og jeg håper jeg kan holde en koala, for de er så søøøte. Prøver å få til å få dykket også, har hørt at det er veldig fint der. Skulle gjerne ha sett opraen i Sidney også, men dette er jo på den andre siden av landet. Får titte litt i reiseguidene på jobben og se hva spennende som er der.

Netten: Jepp, stadig nye muligheter, også til å ikke klare det... Er litt det humøret jeg er i iforhold til prøving om dagen... :tristbla:

Toblerone: Ååå det var godt å våkne opp til en sånn velkomst. Stoooor :klem: tilbake.

Mrs N & Petra: Okey, så får dere alle være med. Gjør der klar for en interaktiv reise! :ler: Kan kanskje legge ut noen bilder her på KG... Må man være superbruker for det?

Nå er frokosten inntatt, skal bare vaske opp litt før jeg har kveldsvakt på jobben. Så dere hører nok fra meg utover dagen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør der klar for en interaktiv reise! :ler: Kan kanskje legge ut noen bilder her på KG... Må man være superbruker for det?

Er det ikke bare direkte i innlegget man ikke kan legge ut bilder uten å være superbruker? Vi andre kan vel bruke albumet, eller linke til bilder? Om jeg ikke tar fullstendig feil..

Vi gleder oss alle sammen til bilder! Selv om det kanskje vil føre til en ørliten dose misunnelse fra enkelte av oss.. :sjenert:

Ha en god helg, Eeyore! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eeyore :klem:

Tenker du gleder deg nå ja. Godt at de er venner selv om de ikke er kjærester lengre da. Hadde vel vært værre for deg om de ikke pratet sammen.

Håper du få en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: jippi - jeg skal til australia :danse:

hvis en interaktiv tur til australie er like bra som interaktiv kake så blir det kjempebra!!

god helg, Eeyore :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleeeder meg til å se bilder :hoppe: :hoppe: Du er så utrolig heldig som får reise dit. Må ha fullt referat derfra, tenker jeg :Nikke: Skal du gå å se kenguruer??

Og ang. prøvingen... Opp med humøret, vennen. Positiv tenking hjelper på det meste. :) Det ordner sei vet du. Vet hvordan du har det da, og for meg hjalp det faktisk å prøve å leve "normalt" igjen. :)

Ha en super helg.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bippe: Da skal jeg virkelig prøve å få lagt ut noen bilder :) Og nå er helgen over før jeg har følelsen av at den har begynt.... :tristbla:

Yamaha*2: :klem:

Petra: Ja, nå må du snart pakke den interaktive kofferten :ler:

Liljen*2: Venninen min har i alle fall sagt at jeg kan klappe kengeruer, så da håper jeg virklig det :) Røykeslutten til Heffalompen går over all forventning. Har sluttet plutselig en dag, og har ikke røyket siden. Brukte litt innhalator første uken, men nå er han fri for alt! :klappe: Kjempedeilig, og jeg er så stolt av ham. Over 4 uker! Tenkte å kjøpe en liten overraskelse til ham, noen ideer? :klem:

Mrs N: Malingsflekker spiller ingen rolle, klemmer er alltid gode uansett :):klem: tilbake.

Her skjer det ikke mye i dag. Heffalompen sover, så jeg vil ikke forstyrre for han har vært sliten i det siste. I går hadde han den store drittlei-dagen, og ville gjerne ha ny jobb, nytt hus, ny bil..osv. Skal vekke han med litt sjokolade på senga etterpå tenkte jeg :)

Nå har bilder og album ligget på stuebordet i over en uke, så nå er det vel på tide at jeg snart blir ferdig. Det er altså planen for idag. Og så har jeg lyst til å gå en lang tur, hvis Heffalompen blir med.

Ha en strålende søndag jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netten: Jepp, stadig nye muligheter, også til å ikke klare det... Er litt det humøret jeg er i iforhold til prøving om dagen... :tristbla:

Huffda... *trøsteklem* Opp med humøret! :) - Men jeg skjønner godt hva du mener! Jeg har faktisk ikke tid til å tenke så mye på det for tiden pga. hektisk med jobbing; det var MYE verre da jeg hadde litt tid til overs! Denne gangen har jeg faktisk ikke tatt en eneste EL-test en gang! Du får sørge for at du har noe å gjøre på HELE tiden, så får du tankene litt vekk.

God søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der hadde du vært innom også Netten.

Vet at jeg bør tenke positivt, men tror ikke det går denne måneden. Og særlig ikke med all ekstrajobbingen til Heffalompen også, så tror jeg ikke på noe klaff nå... :sjenert:

Men, men noen pp'er er sånn også :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink Heffalompen har vært da! :) Hvis du gir han noe han virkelig ønsker seg så har han sikkert ikke samvittighet til å begynne igjen i tilfelle han skulle bli fristet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...