Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Inne og hilser på! :)

Så spennende at blødningen var så liten og at den plutselig stoppet! Krysser fingrene for deg!

Det der med alkoholbruk har jeg også tenkt litt på. Min fordel er at de fleste av mine venninner er vant med at jeg sjeldent drikker. Dermed kan jeg muligens klare å surfe gjennom uten at noen skjønner at vi prøver. Det er lov å håpe iallfall. Enkelte venninner skjønte det dagen etter jo tok min siste p-pille. Imponerende, egentlig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, spottingen var helt borte den. Men så kom tante rød bokstavelig talt løpende inn døra her i stad

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Var jo ikke forberedt på det i det hele tatt. Var midt i et møte da murringene kom, og like etterpå kjente jeg at det kom. Måtte løpe i butikken og kjøpe tamponger, for jeg hadde jo ikke ventet den før om et par dager. Godt jeg jobber på et senter, så det ikke er så langt unna :ler: Litt merkelig at murringene er helt over allerede, pleier å få mye mere vondt enn dette :klø:

Det eneste jeg kan konkudere med er at denne pp'en endte på 30 dager, og at pp3 nå er begynt. Ny runde med venting :sur:

Må inn på billige-tester.com å bestille nye digitale EL-tester nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, Eeyore. :troest:

Den tanta har det visst med å komme på de minst passende tidspunkter! Det erfarte jeg også nå sist. Møkkatante! :frustrert:

Men men. Vi får bare stålsette oss på mer venting. Får bare nyte :humpe: i mellomtida!

Ja, kanskje etter tanta har dratt sin vei igjen da.. :sjenert:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt med tantebesøk da :klem:

Kan trøste deg med at mensensmertene varierte fra gang til gang hos meg også. Så ingenting er vanlig eller uvanlig.

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff å huff.. Dette var trist vennen. Dumme tanta :frustrert::frustrert:

Som Yamaha skreiv, så varierer menssmertene veldig fra gang til gang.

Meen ny pp og nye muligheter. :) Skal nok følge godt med neste måned og, for det kan bli utrolig spennende ;)

Ha en strålende tirsdag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæh for tante slem :frustrert:

jeg blir like demotivert hver gang hun banker på døra!

men så går det noen dager, og så er de ny giv!! vi får jo bare jobbe på, så sitter den nok til slutt skal du se!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med tantebesøk. At hun kommer så uventet er vel også noe man må venne seg til når man ikke går på piller. Får passe på å ha bind/tamponger liggende både hjemme og på jobb til enhver tid. Kanskje det kan få henne til å holde seg unna? At hun er ventet, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg vel si at jeg er ferdig med å sture for denne gang :ler:

Håper virkelig at alle gode ting er 3, så da er det bare å gå for fullt denne gangen også. Det er rart men både Heffalompen og jeg har helt fra før vi startet hatt en magefølelse på at vi kom til å bruke lang tid. Det ligger også i familien hans å slite litt (det er 15 år mellom han og broren, og broren har bare 1 barn etter flere års prøving), så jeg har litt lyst til å bestille en så hjemmeprøve til sæd, sånn for sikkerhets skyld.

Kanskje rådet fra Vannmelon ikke er så dumt. Dersom man har bind og tamponger over alt, er veldig forberedt og ønsker henne hjertelig velkommen, så kanskje hun holder seg unna :ler:

For med IKM ca 30/9, er det midt i Australiaturen :grine: Det er jo uansett litt kjedelig å finne ut at jeg er gravid der nede, uten Heffalompen til stede, på besøk hos venner jeg ikke kan fortelle det til, som sikkert begynner å lure hvis jeg ikke drikker. For det blir jo sikkert en fest eller bytur der nede... Men den tid den sorg/glede ;)

Ha en flott onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man trenger noen dager å sture på- sånn er det bare!

jeg synes alle i min familie blir gravide på null-komma-svisj, jeg.. og i mannen sin familie også... men med oss så går det tregt...

man leser liksom om at det er så vanlig at det kan ta ett års tid før man blir gravid, men alle rundt meg blir det mye raskere! er ikke det rart? eller er det bare sånn at man ikke hører om de som sliter? (det er jo mulig...)

det er ihvertfall ingen hemmelighet at ting tar litt tid hos oss!

ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at alle andre blir så lett gravide når de prøver tror jeg like mye på som at enkelte par aldri krangler.

Jeg tror heller at de kanskje ikke forteller hele sannheten ;)

Men kvinner i min familie skal visst bli lett gravide. Mora mi fikk til og med beskjed av legen at hun ikke kan få barn. Men vi ble alle nøye planlagt (jeg kom visst en måned for sent har jeg også fått hørt) så jeg tror at stahet råder over legekunsten ;)

Ha en fin onsdag Eeyore! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ofte vet man jo ikke hvor lang tid folk bruker på å bli gravide da, man hører jo bare om det når de faktisk er gravide. I familien vår varierer det veldig, mamma og tantene mine har blitt gravide nesten med en gang, men jeg vet flere av søskenbarna mine på pappas side som har holdt på en god stund før det har skjedd noe - opptil to år. Jeg leste - tror det var i 83` sin dagbok at gjennomsnittstid man brukte på å bli gravid var 6 måneder når man var over 25 år. Det er klart, DET virker som eeeevigheter når man prøver :) Men, det utrolig hvor fort disse prøveperiodene går likevel, bortsett fra uka før IKM.

:klem: til deg Eeyore, det er lov å sture litt, men det går bra dette her skjønner du :) Jeg er sterk i troen!

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er søte da :klem: Det er jammen god å ha slike gode venninner her på KG, som vet hvordan det er og sier de rette tingene :)

Vi forbereder oss på at det kan ta en stund, så blir vi kanskje positivt overrasket ;)

Denne pp skal vi i alle fall ta det roliger enn forrige. Ikke snakk om å sette på vekkerklokka en halv time tidligere for å rekke litt :humpe: før jobben denne gangen nei. Blir bare stress, og det tror jeg ikke hjelper :riste:

Men først er det å vente på at tanta drar sin vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...