Vannmelon Skrevet 25. august 2006 #341 Del Skrevet 25. august 2006 Fant du noe fint på messa? Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. august 2006 #342 Del Skrevet 25. august 2006 innom for å ønske deg en gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 26. august 2006 #343 Del Skrevet 26. august 2006 Hei hei!! Er drittspottingen der fremdeles eller?? Og hvordan gikk det på messen? Ha en fantastisk helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 26. august 2006 #344 Del Skrevet 26. august 2006 Så du mammaen min på messa? Hun hadde visst vært der denne uka. Ønsker deg er superflott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. august 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 26. august 2006 Pia: Ja det er sant Men nå skulle jo ingen av oss få besøk denne mnd, eller nærmeste året... Liljen: Det gikk bra det vet du. I et telt er det heldigvis ingen sengekant å ramle ned fra Kan gjerne campe igjen vi Vannmelon: Ja, der kunne jeg ha godt helt amok. Var sååå mye fint. Hadde jeg hatt råd ville jeg re-dekorert hele huset Jeg og kollegaen min fant en utrolig søt og kul ku-serie med bamser, kopper, bøker o.l. som vi kommer til å kjøpe inn. Pluss mye annet også. Moro å se de nye trendene, virker som det blir mye østeninspirert blandet med antikviteter fremover. Netten: Moro på messe, men man blir sliten av alle inntrykkene og å gå hele dagen Iselin22: Kanskje jeg så mamman din Men jeg visste jo ikke at det var henne da.... Great news jenter: Spottinga er over!!! :-D Så deilig å slippe truseinnlegg hele dagen. Nå håper jeg at tanta kanskje holder seg borte også, selv om jeg tviler sterk på det. En liten spire kan vel umulig ha overlevd dette? Og hvis det, er jeg jammen overrasket over fenomenet festebløding. For jeg trodde det bare var litt rosa utflod en dag... I dag skal Heffalompen og jeg på Postgirobygget-konsert. Gleder meg veldig, bare håper det ikke begynner å regne Kos dere i helgen jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. august 2006 #346 Del Skrevet 26. august 2006 Så utrolig bra spottinga er over :hoppe: Nå blir det virkelig spennende fremover ja Når skal du teste?? Kos dere masse på konsert. Det blir nok utrolig gøy. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. august 2006 #347 Del Skrevet 26. august 2006 Endelig tok spottinga hintet, det var på tide! Kos deg på konsert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #348 Del Skrevet 27. august 2006 titter bare innom for å gi deg en stoooooooooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 27. august 2006 #349 Del Skrevet 27. august 2006 God morgen. Var det en bra konsert? Skulle gjerne vært der selv... Så bra at spottingen er over - nå får bare tanta holde seg borte og. SKremme litt Du så kanskje noen fra min familie på messa og, når jeg tenker meg om, for der var det sikkert ingen mennesker i det hele tatt... Ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 27. august 2006 #350 Del Skrevet 27. august 2006 Hei Eeyore! Ikke lenge igjen til testing nå Kjempefint at spottingen har gått over. Nå blir det kjempespennende å se hva som foregår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 27. august 2006 #351 Del Skrevet 27. august 2006 Håper du har en koselig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #352 Del Skrevet 27. august 2006 Hellu snuppis Er spent å høre hvordan helgen din har vært Ha en strålende søndag stor stor fra campevenninne liljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 27. august 2006 #353 Del Skrevet 27. august 2006 Heisann! Her er det jo også skikkelig spennende! Håper du får en superduper søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. august 2006 Forfatter #354 Del Skrevet 27. august 2006 God søndag alle sammen! Konserten var veldig bra. Det er helt utrolig med det er alltid så bra liv på Postgirobygget. Blir alltid i godt humør og koser meg ordentlig. Ble 2-3 pils, tror jo ikke jeg er gravid uansett, og går det mange pp-er blir det kjedelig å skulle tenke på å ikke drikke hver gang mellom EL og IKM... Var mange venner og kjente der også så ville ikke vekke altfor stor mistanke. Snakket faktisk med en venninne om det (den eneste av mine nærme venninner som fortsatt ikke har barn), og jeg var helt enig med henne om at vi har goood tid Hun skulle bare visst. Det kjedelige kom etterpå Konserten var på en øy, så alle måtte jo hjem med båt. Når vi stod på kaia og ventet, presset folk helt vilt og vaktene hadde absolutt ingen kontroll over mengden, så at ingen datt i vannet var bare flaks. Når vi skulle gå ombord, var det 3-4 jenter forran meg som ramlet, og jeg var sikker på at jeg skulle følge med. Heldigvis var det noen streke karer bak meg som klarte å holde igjen presset, så de fikk reist seg og vi kom på. Når vi gikk hjem etterpå kom det masse politibiler, ambulanser og helikopter. Ute på vannet var det flere båter og helikopteret søkte med lys. Vi trodde først at det var noen som hadde ramlet overbord, men når vi kom hjem så vi på teks-tv at en båt hadde kjørt på et skjær... 3 døde og 2 hardt skadet. Har funnet ut i dag at ikke er noen vi kjenner, men tragisk fyllekjøring uansett... En gledelig nyhet er at venninne T fikk en liten sønn i natt 6 dager på overtid. Må nok en tur på besøk i løpet av uken Men noen lottogevinst ble det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. august 2006 #355 Del Skrevet 27. august 2006 Er så missunneli på deg som har vært på postgirobygget, og hadde nok gjort det samme som deg. Tatt 2-3 øl. En kan ikke hele tiden gå rundt å tenke på hvis att kanskje osv.. Huff, så tragisk med den båtulykken.. Det er fælt uansett når sånn skjer. Godt dere var trygt i havn iallefa.. Ps.. ingen lottogevinst her heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 27. august 2006 #356 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Å hellandussen! Jeg hadde blitt rimelig skjelven av den opplevelsen ja... Ingen lottogevinst her heller... men de kommer vel ikke uten at man tipper Ønsker deg lykke til med testing snart!! Kan jo umulig ha vært mensen siden du blødde så lite for så å stoppe helt opp! Synest det virker litt lovendes jeg! Blir iallefall jammen spennende dette! Endret 27. august 2006 av 83` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. august 2006 #357 Del Skrevet 28. august 2006 Spennende med den spottinga som plutselig ble bort da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 28. august 2006 #358 Del Skrevet 28. august 2006 for at spottingen har gitt seg. bra du hadde det gøy på konsert - men ikke noe gøy med denne båtulykken enda godt det gikk bra med deg, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. august 2006 #359 Del Skrevet 28. august 2006 Krysser fingre og tær for at det var en festeblødning. Kanskje den har festet seg skikkelig bra ettersom du spottet så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. august 2006 #360 Del Skrevet 28. august 2006 Så bra at spotting har gitt seg da Ikke noe gøy med den ulykken nei, så det på tv Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå