Eeyore Skrevet 24. august 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 24. august 2006 Og forresten: Takk for all dustespottinga, men jeg tror dessverre ikke den kan lese.... tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. august 2006 #322 Del Skrevet 24. august 2006 dumt med spotting altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. august 2006 #323 Del Skrevet 24. august 2006 da burde den spottinga lære seg å lese litt brennkvikt, sånn at den kan får meg seg hvor teit vi synes den er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. august 2006 #324 Del Skrevet 24. august 2006 Spotting er noe tull ja! Spesielt når man skal prøve å la være å få for store forhåpninger i tilfelle det ikke er noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. august 2006 #325 Del Skrevet 24. august 2006 Nei, nå må det snart være spottestopp her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. august 2006 Forfatter #326 Del Skrevet 24. august 2006 Den vil bare ikke gi seg Ser ut som om dette skal holde på fram til mensen gitt Da bør den tanta se å innfinne seg litt brennkvikt! For dette er bare grusomt kjedelig Aaaaaahrrrr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 24. august 2006 #327 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg vet ikke om det hjelper, men mora mi hadde slik spotting i de tre første månedene hun var gravid med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #328 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg vet ikke om det hjelper, men mora mi hadde slik spotting i de tre første månedene hun var gravid med meg ← Nåå ble jeg spent nå... Så hvis ikke tanta setter full fart til deg, så blir det testing snart :hoppe: jage bort tanta stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 24. august 2006 #329 Del Skrevet 24. august 2006 Dumme tante, som ikke vet om hun vil komme eller gå.. Blir med i jage-bort-koret Håper du har det bra ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. august 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 24. august 2006 Akkurat nå har jeg det ikke så værst. Koser meg i sjokoladepuddingkalaset til Liljen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #331 Del Skrevet 24. august 2006 Det var kjempekoseli Det må vi absolutt gjenta. Kos dere masse masse i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. august 2006 Forfatter #332 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg vet ikke om det hjelper, men mora mi hadde slik spotting i de tre første månedene hun var gravid med meg ← Spotting i 3 måneder Stakkars! Men er det det som må til for å bli gravid, så klarer jeg vel å leve med det også Det var kjempekoseli Det må vi absolutt gjenta. Kos dere masse masse i kveld. ← Ja, det må vi absolutt gjøre. Ble veldig rart med mat i dag. Desserten først, og så søplemat fra McDonalds på vei til Sarpsborg etterpå I dag har Heffalompen kjøpt seg bil. Han jobber i nærheten og trenger det strengt tatt ikke, men var litt lei av å måtte vente på at jeg kom hjem fra jobb, eller låne foreldrenes hver gang det var noe. Så nå er han den lykkelige eier av en lys blå Mercedes E320 85-modell til den nette sum av kr 10.000,-. Går den et år er det uansett vært pengene. Får jo 2000,- igjen i vrakpant også Nå er det snart natti-natti på denne jenta. Sov dårlig i går, så jeg begynner å merke det nå... Drøm søtt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #333 Del Skrevet 24. august 2006 God natt og sov godt. Gratulerer med ny bil. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. august 2006 #334 Del Skrevet 25. august 2006 Gooooood morning Oppe og ikke gråter?? Her er jeg blek men fattet, ser du. Ha en strålende fredag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 25. august 2006 #335 Del Skrevet 25. august 2006 God morgen Eeyore! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. august 2006 #336 Del Skrevet 25. august 2006 jeg gikk glipp av sjolopudding og nam-nam-saus party i går, jeg.. åssen går'e med den hersens spottinga?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2006 #337 Del Skrevet 25. august 2006 God morgen. Hvordan går det mes spottinga da? Og grattis med ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. august 2006 Forfatter #338 Del Skrevet 25. august 2006 Spottinga har visst tenkt å blir til tante rød kommer ser det ut til... hmfr... Men nå skal jeg snart på gave&interiør-messe, så da blir nok denne dagen ganske så bra allikevel Håper dere alle får en flott fredag. Endelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. august 2006 #339 Del Skrevet 25. august 2006 Det går ikke at du skal få mensen nå fordi vi har jo IKM på samme dag, og det er ALTFOR tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. august 2006 #340 Del Skrevet 25. august 2006 Ja, aaaltfor tidlig... f.... :evil: :evil: *jager bort både tante og spotting* sovet trangt i natt?? Jeg tok hele plassen i teltet vårt Kos deg masse på messe. God helg vennen. Kos deg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå