Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da burde den spottinga lære seg å lese litt brennkvikt, sånn at den kan får meg seg hvor teit vi synes den er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting er noe tull ja! Spesielt når man skal prøve å la være å få for store forhåpninger i tilfelle det ikke er noe :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil bare ikke gi seg :frustrert::frustrert::frustrert:

Ser ut som om dette skal holde på fram til mensen gitt :sur:

Da bør den tanta se å innfinne seg litt brennkvikt! For dette er bare grusomt kjedelig :tristbla:

Aaaaaahrrrr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det hjelper, men mora mi hadde slik spotting i de tre første månedene hun var gravid med meg :)

:overrasket::klappe:

Nåå ble jeg spent nå... Så hvis ikke tanta setter full fart til deg, så blir det testing snart :hoppe: :hoppe:

:frustrert::frustrert::frustrert: jage bort tanta :frustrert::frustrert::frustrert:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det hjelper, men mora mi hadde slik spotting i de tre første månedene hun var gravid med meg :)

Spotting i 3 måneder :overrasket: Stakkars! Men er det det som må til for å bli gravid, så klarer jeg vel å leve med det også ;)

Det var kjempekoseli  :)  Det må vi absolutt gjenta. :Nikke:

Kos dere masse masse i kveld.

:klem:  :klem:

Ja, det må vi absolutt gjøre. Ble veldig rart med mat i dag. Desserten først, og så søplemat fra McDonalds på vei til Sarpsborg etterpå :ler:

I dag har Heffalompen kjøpt seg bil. Han jobber i nærheten og trenger det strengt tatt ikke, men var litt lei av å måtte vente på at jeg kom hjem fra jobb, eller låne foreldrenes hver gang det var noe. Så nå er han den lykkelige eier av en lys blå Mercedes E320 85-modell til den nette sum av kr 10.000,-. Går den et år er det uansett vært pengene. Får jo 2000,- igjen i vrakpant også :ler:

Nå er det snart natti-natti på denne jenta. Sov dårlig i går, så jeg begynner å merke det nå...

Drøm søtt alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur:

jeg gikk glipp av sjolopudding og nam-nam-saus party i går, jeg..

åssen går'e med den hersens spottinga??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spottinga har visst tenkt å blir til tante rød kommer ser det ut til... hmfr... :sur:

Men nå skal jeg snart på gave&interiør-messe, så da blir nok denne dagen ganske så bra allikevel :)

Håper dere alle får en flott fredag. Endelig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, aaaltfor tidlig... :sur: f.... :frustrert: :evil: :frustrert: :evil: *jager bort både tante og spotting*

sovet trangt i natt?? :ler: Jeg tok hele plassen i teltet vårt :legrine:

Kos deg masse på messe.

God helg vennen. Kos deg.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...