Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

denne prøvingen er lett å bli litt smågal av.

vi får prøve å holde bena på jorda litt innimellom :ler:

hvis heffalompen din viser seg å være sanndrømt - kan du be ham drømme at petra prøvedokke også blir gravid da?? :sjenert::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis heffalompen din viser seg å være sanndrømt - kan du be ham drømme at petra prøvedokke også blir gravid da??  :sjenert:  :ler:

Og liljen og..... pliiiiiiiis :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte faktisk selv at jeg jeg var gravid i natt jeg.

Men tviler på at jeg er sanndrømt da... :ler:

Å det vet du aldri. Bare det at en drømmer på natten er ett symptom tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her hadde det jammen vært mange innom. Skal huske på å sette frem litt kaffe og kaker til neste gang, for jeg er jo så sjelden hjemme omdagen :ler:

Ja kanskje vi skulle skrive det opp på symptomlista: Drømmer om positivt resultat :ler: Litt kjedelig for de som ikke husker drømmene sine da... Men skal absolutt be Heffalompen om å drømme litt om dere også, hvis det viser seg å gi resultater :)

Denne spottinga her går snart på humøret løs. Så mye som det er nå minner det veldig om før mensenspotting :frustrert: Tror neppe dette kan gå under kategorien festeblødning... :forvirret: Men i forhold til EL og forrige syklus er dette 1 uke for tidlig til mensen også. Hvis det skal fortsette sånn i over en uke, tror jeg at jeg setter i en propp :overrasket: Kanskje jeg kan legge inn et innlegg på gravidforumet og spørre om festeblødning. Men regner med at det har gått rett vest denne gangen, så nå kan egentlig bare tanta kommen :tristbla:

Men kan anbefale noen gravidbøker da :-D Den som egentlig er best er Gro Nylander sin "På vei", men den er litt kjedelig siden det ikke er noen bilder i den. Selv har jeg kjøpt meg "Et barn blir til" for der er det bilder av forsteret inni magen gjennom hele svangerskapet. Kjempespennende men det strår ikke så mye praktiske ting da. Når jeg en dag tester positivt skal jeg kjøpe en som heter "Min svangerskapsdagbok" Der kan man notere masse ting under svangerskapet. Veldig koselig å kunne se tilbake på, og ikke minst nyttig hvis man skal ha flere barn.

Men nå får jeg vel jobbe litt videre her ;) Eller kanskje ta meg en pause? Kveldsvakt på meg i dag :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du har en nett-bokhandel å anbefale? Vi bor på en liten plass så det er ikek akkurat aktuelt å kjøpe slikt i bokhandelen før en graviditet er offisiell... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

er arbeidsdagen din snart ferdig?

:sjenert:jeg visste ikke at eeyore var tussi, jeg... det fant jeg ut først i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har ikke ei eneste bok jeg. Sliter nok med å komme over all informasjonen på nettet. Tror ikke det står mer i bøkene for å si det sånn. Men jeg har tenkt å låne noen bøker av mamma og av venninner, hvis jeg får lov. :sjenert: Skal kjøpe babybøker da. Altså om babyen det første året og sånt. Har sett en som er ganske god, men husker ikke hva den heter. Men min beste venninne har den. :)

Må bare slenge meg med og si: Dustespotting! :sinna::kjempesinna:

Og ang drømmer om graviditet så drømte jeg den morgenen jeg testa at jeg fikk positiv test. Våkna og trodde alt hadde faktisk skjedd, men jeg kom fort over det når jeg fant ut at jeg enda ikke hadde vært ute og kjøpt ny test. :roll:

Så det er nok et symptom det ja, Liljen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustespotting :frustrert::frustrert::frustrert:

Vil du være med meg å spise sjokoladepudding og vaniljesaus senere her på nettet?? Så kan vi ha selskap :)

Ha en stråålende torsdag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh ja!!! Sjokoladepudding med MASSE vaniljesaus :-D Nam-nam

Fikk akkurat melding fra venninnen min, hun er 5 dager på overtid og er dritt lei hun også. Utifra hennes EL skulle babyen faktisk ha kommet allerede for 2 uker siden, mens UL-termine var 19. Men hun skal på kontroll i morgen, så da setter de vel igang fødselen om det ikke har skjedd noe innen da. Rart egentlig for hun var hos JM på mandag og da hadde hun 1cm åpning. Tror han trives inni magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...