Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #301 Del Skrevet 23. august 2006 denne prøvingen er lett å bli litt smågal av. vi får prøve å holde bena på jorda litt innimellom hvis heffalompen din viser seg å være sanndrømt - kan du be ham drømme at petra prøvedokke også blir gravid da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 #302 Del Skrevet 23. august 2006 hvis heffalompen din viser seg å være sanndrømt - kan du be ham drømme at petra prøvedokke også blir gravid da?? ← Og liljen og..... pliiiiiiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #303 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg drømte faktisk selv at jeg jeg var gravid i natt jeg. Men tviler på at jeg er sanndrømt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 #304 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg drømte faktisk selv at jeg jeg var gravid i natt jeg. Men tviler på at jeg er sanndrømt da... ← Å det vet du aldri. Bare det at en drømmer på natten er ett symptom tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #305 Del Skrevet 23. august 2006 Å det vet du aldri. Bare det at en drømmer på natten er ett symptom tror jeg ← Så herlig du er Liljen, en ekte syptomjeger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. august 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 23. august 2006 Oj, her hadde det jammen vært mange innom. Skal huske på å sette frem litt kaffe og kaker til neste gang, for jeg er jo så sjelden hjemme omdagen Ja kanskje vi skulle skrive det opp på symptomlista: Drømmer om positivt resultat Litt kjedelig for de som ikke husker drømmene sine da... Men skal absolutt be Heffalompen om å drømme litt om dere også, hvis det viser seg å gi resultater Denne spottinga her går snart på humøret løs. Så mye som det er nå minner det veldig om før mensenspotting Tror neppe dette kan gå under kategorien festeblødning... Men i forhold til EL og forrige syklus er dette 1 uke for tidlig til mensen også. Hvis det skal fortsette sånn i over en uke, tror jeg at jeg setter i en propp Kanskje jeg kan legge inn et innlegg på gravidforumet og spørre om festeblødning. Men regner med at det har gått rett vest denne gangen, så nå kan egentlig bare tanta kommen Men kan anbefale noen gravidbøker da :-D Den som egentlig er best er Gro Nylander sin "På vei", men den er litt kjedelig siden det ikke er noen bilder i den. Selv har jeg kjøpt meg "Et barn blir til" for der er det bilder av forsteret inni magen gjennom hele svangerskapet. Kjempespennende men det strår ikke så mye praktiske ting da. Når jeg en dag tester positivt skal jeg kjøpe en som heter "Min svangerskapsdagbok" Der kan man notere masse ting under svangerskapet. Veldig koselig å kunne se tilbake på, og ikke minst nyttig hvis man skal ha flere barn. Men nå får jeg vel jobbe litt videre her Eller kanskje ta meg en pause? Kveldsvakt på meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #307 Del Skrevet 23. august 2006 Kanskje du har en nett-bokhandel å anbefale? Vi bor på en liten plass så det er ikek akkurat aktuelt å kjøpe slikt i bokhandelen før en graviditet er offisiell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. august 2006 Forfatter #308 Del Skrevet 23. august 2006 Kan vel ikke annet enn å anbefale www.norli.no da Alt over kr 200,- sendes fraktfritt, så blir det ikke noe dyrere heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. august 2006 #309 Del Skrevet 23. august 2006 er arbeidsdagen din snart ferdig? jeg visste ikke at eeyore var tussi, jeg... det fant jeg ut først i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. august 2006 #310 Del Skrevet 23. august 2006 Må nok bestille meg en bok ja Skal inn å snike litt på den siden. Ha en stråålende kveld. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2006 #311 Del Skrevet 23. august 2006 Har sneket litt jeg, og funnet 3 bøker jeg kommer til å bestille den dagen vi får positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. august 2006 #312 Del Skrevet 24. august 2006 Irriterende spottetull . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. august 2006 Forfatter #313 Del Skrevet 24. august 2006 I dag er det bare en ting å si: MØKKASPOTTING Kan jeg ikke bare få mensen da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. august 2006 #314 Del Skrevet 24. august 2006 duste-spotting!! skjønner godt at du blir frustrert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. august 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 24. august 2006 Og til Petra: Du var nok litt sent ute igår, slutter kl 20 Ja, Tussi var opptatt som brukernavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 24. august 2006 #316 Del Skrevet 24. august 2006 det er bra at kveldsvakta ikke varer til langt på natt, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 24. august 2006 #317 Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har ikke ei eneste bok jeg. Sliter nok med å komme over all informasjonen på nettet. Tror ikke det står mer i bøkene for å si det sånn. Men jeg har tenkt å låne noen bøker av mamma og av venninner, hvis jeg får lov. Skal kjøpe babybøker da. Altså om babyen det første året og sånt. Har sett en som er ganske god, men husker ikke hva den heter. Men min beste venninne har den. Må bare slenge meg med og si: Dustespotting! Og ang drømmer om graviditet så drømte jeg den morgenen jeg testa at jeg fikk positiv test. Våkna og trodde alt hadde faktisk skjedd, men jeg kom fort over det når jeg fant ut at jeg enda ikke hadde vært ute og kjøpt ny test. Så det er nok et symptom det ja, Liljen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 24. august 2006 #318 Del Skrevet 24. august 2006 Kjenner meg igjen med det spottegreiene ja, og vet akkurat hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. august 2006 #319 Del Skrevet 24. august 2006 Dustespotting Vil du være med meg å spise sjokoladepudding og vaniljesaus senere her på nettet?? Så kan vi ha selskap Ha en stråålende torsdag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. august 2006 Forfatter #320 Del Skrevet 24. august 2006 Åååh ja!!! Sjokoladepudding med MASSE vaniljesaus :-D Nam-nam Fikk akkurat melding fra venninnen min, hun er 5 dager på overtid og er dritt lei hun også. Utifra hennes EL skulle babyen faktisk ha kommet allerede for 2 uker siden, mens UL-termine var 19. Men hun skal på kontroll i morgen, så da setter de vel igang fødselen om det ikke har skjedd noe innen da. Rart egentlig for hun var hos JM på mandag og da hadde hun 1cm åpning. Tror han trives inni magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå