Liljen Skrevet 21. august 2006 #281 Del Skrevet 21. august 2006 Spennende her og ja.. Du verden :hoppe: Ikke så vanskeli å holde kontrollen. Du ligger bare 2 dager foran meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. august 2006 #282 Del Skrevet 22. august 2006 Hei Eeyore, spennende dette her Jeg har også lest boken Geisha, men ikke sett filmen. Men det høres jo ut som jeg trygt kan se den da. Tenkte å se den når den gikk på kino, men kom ikke så langt. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. august 2006 Forfatter #283 Del Skrevet 22. august 2006 "Spennende blod" Nå har jeg hørt det også Vil vel ikke akkurat kalle det blod, mere en svak beige utflod... Og imotsetning til dere så tar jeg det ikke som et positivt tegn Men takk for entusiasmen Blir bare noen få ord her før butikken åpner. Da rekker jeg vel ikke så mye annet enn kunder. Vi har heldigvis ikke skolebøker, for det ligger ingen vidergående skole i umiddelbar nærhet, så vi slipper det rushet (det jeg jobbet i fjor, hadde vi 4-5 skoler, og det er et vanvittig pes, både med bestilliger før og salg). Dette året "nyter" jeg skolebokfri, for til neste år får vi en ny vgs like ved, og den skal bli en av Oslos største... Men 2000-generasjonen begynner jo i 1.klasse i år, så vi har litt å gjøre allikvel Kos dere i dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2006 #284 Del Skrevet 22. august 2006 Kosee deg på jobben i dag da Det er jo litt spennenede med den utfloden din da. Dersom du blir gravid denne perioden så kan du vel kanskje se tilbake på det som festeblødninger? Og blir du ikke gravid føyer den seg inn i rekken av symptomjegeres forvirring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 22. august 2006 #285 Del Skrevet 22. august 2006 Jøsses....er årets 1.klassinger født i år 2000??? Nå føler jeg meg gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. august 2006 Forfatter #286 Del Skrevet 22. august 2006 Her kommer pauseskribenten igjen På do i stad var det brun spotting i trusa og blod på dopapiret... :klø: Synes ikke det virker noe positivt jeg... Har hatt sånn en ukes tid før mensen tidligere også, så jeg er redd løpet er kjørt for meg Ja, vi er gamle Iselin Og nå kommer jeg til å bli enda eldre før jeg får barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. august 2006 Forfatter #287 Del Skrevet 22. august 2006 Det er litt ømt på høyre side øverst i magen også... Men det er vel helst lunsjen som akkurat er inntatt. Tror jeg må smuglese litt i noen av graviditetsbøkene etterpå. Kjekt å jobbe i bokhandel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. august 2006 #288 Del Skrevet 22. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. august 2006 #289 Del Skrevet 22. august 2006 Går nok bra til slutt vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 22. august 2006 #290 Del Skrevet 22. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. august 2006 #291 Del Skrevet 22. august 2006 det er ikke alltid så lett å tolke alle disse tingene kroppen driver med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. august 2006 #292 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg krysser og krysser fingrer for at dette er positive tegn for deg, vennen Heldigen som jobber i bokhandel. virkelig. Er di virkelig født i 2000?? Jeg føler meg iallefall steingammal. Er født i 77 jeg... jaja.. en blir ikke yngre enn en føler sei selv (eller noe sånn ) Ha en stråålende dag stor stor og tusen tusen takk for trøsteklem.. det hjelper virkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. august 2006 #293 Del Skrevet 22. august 2006 Tror symptomprofessoren må melde pass. Du er et håpløst tilfelle . På en annen side så kan det være en av to, festeblødning eller vanlig spotting....nå ble du sikkert klokere Jeg har opplevd noe liknende jeg også en gang (spotter alltid litt, men dette var anderledes). Begynte å spotte veldig tidlig, dag 22 eller noe. Holdt på slikt noen dager før det stoppa opp. Jeg var jo helt tussete, men så kom mensen som normalt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 22. august 2006 #294 Del Skrevet 22. august 2006 Hei på deg! Er det festeblødning på gang eller? Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. august 2006 Forfatter #295 Del Skrevet 22. august 2006 (endret) Takk for klemmer alle sammen Dere er søte da, tilbake. Jeg får vel se dette an i morgen og sånn, men regner nok med at det er litt "midtveis i syklus spotting". Det ville jo vært altfor bra om det hadde vært festeblødninger... Det går vel under kategoren ønksedrøm, og når selv ikke symptomguruen Pi@ har noe svar, er det bare å kaste inn håndkleet Så jeg får nok bare forberede meg på tantebesøk om en ukes tid Jeg får trøste meg med at Heffalompen drømte at jeg var gravid, og håpe at han er sanndrømt for fremtiden. 77-modell jeg også Liljen. 29 for første gang i våres Endret 22. august 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. august 2006 #296 Del Skrevet 22. august 2006 77 modell er fint vettdu The golden year of 1977. Ja, det pleier å stoppe på 29 år. Heretter er jeg 29 og så og så mangen måneder. Så når jeg er 31 sier jeg 29 år og 24 måneder Jeg er tyr. Altså ganske sta, noe som stemmer ja. Får håpe heffalompens drøm blir sann om ei uke Når skal du begynne å fylle ut symptomlista?? Har laget til listen i dagboken min, så nå venter jeg spent Og du som jobber i bokhandel, er det noen spesielle bøker om graviditet du kan anbefale?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 22. august 2006 #297 Del Skrevet 22. august 2006 Og du som jobber i bokhandel, er det noen spesielle bøker om graviditet du kan anbefale?? ← Henge meg på... Jeg er 83-modell jeg da, så jeg er visst ikke så gammel likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. august 2006 #298 Del Skrevet 23. august 2006 Hei Eeyore Kroppene våre er rare og gir oss singaler som vi tolker forskjellig fra gang til gang. Kan ikke skjønne at den skal gjøre oss så forvirret Men jeg håper selvfølgelig på det beste for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. august 2006 #299 Del Skrevet 23. august 2006 ← fra en blendavasket smådjevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. august 2006 #300 Del Skrevet 23. august 2006 Så spennende med spotting da, det KAN jo være et tegn på noe - krysser fingrene for det jeg Ellers så kan man jo bli gal av symptomjakten mellom EL og IKM da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå