Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvordan været er i Paris i begynnelsen av november.

Vi vurderer og reise til Euro Disney da, men vil jo ikke det hvis det snør og er veldig kaldt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Min søster og de var der i november, og hadde noen fine dager. Det var ikke snø, men varmere enn her hjemme.

Skrevet

Takk for svar!!

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

jeg har vært i paris i november, og det var dritkaldt. det ødela hele opplevelsen, dessverre. må komme meg tilbake dit og gi byen en ny sjanse.. råder deg til å dra tidligere!!

Skrevet

Men hva er drit kaldt?

Dette er snakk om første uka i november, og jeg regner med at det er jo varmere der nede enn her uansett. Og det pleier jo ikke og være så ille her da heller.

Jeg forventer jo ikke sol og sommer, men håper jo vi ikke trenger og fryse forferdelig.

Jeg har funnet billig tur, så det blir i november ellers aner jeg ikke når det blir.

Gjest reiseglad
Skrevet

Ta med deg fleece-jakka og regnjakka, samt langbukse med avtagbare bein, og KOS deg i Euro Disney uten alt for mye kø!!! :)

Skrevet

Man kan da sikkert være uheldig og oppleve et kaldt Paris i november, men jeg tror/vet normalen er mye mer mildere. Skal selv til Paris i november, og satser på at det er slik det var da jeg var der sist, mildt og godt, med kanskje en eller annen regnbyge. Vi satt ute på kveldene, og når solen stakk frem på dagen, gikk vi i t-skjorter. :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Dritkaldt = beinkaldt (fysisk vondt) + sur vind. Ikke å anbefale.

Gjest Gjest
Skrevet

Har vært i paris andre uka av oktober. Hadde > 25 grader hver dag. Dere får nok neppe det i oktober, men det illustrerer i alle fall at det er varmere enn i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...