Gjest arbeidsløs Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Hei! Nå begynner jeg å bli desperat etter sommerjobb. Har ikke kunnet begynne å lete før denne uka, det har vært så mye uavklart om flytting/ikke flytting etc. Men nå har jeg begynt, og det gikk ikke så greit som jeg hadde trodd.. Har jobbet i barnehage tidligere, og tenkte at jeg stilte sterkt som ferievikar. Men alle har satt opp vaktlistene sine for hele sommeren... Er det noen som har tips til plasser hvor de trenger folk midlertidig på sommeren (kan stort sett jobbe kun i juli) hvor man ikke trenger laang opplæring? Tenker sånt som i kommunen eller på sykehus o.l., men jeg vet ikke helt hva de eventuelt kunne trenge folk til.. Noen som har tips? Jeg blir veldig takknemlig for svar
Gjest Thalassa Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 jeg ville prøvd aetat først egentlig.. nettet først.. og så kan du gå ned til dem, de har nemlig flere stillinger som ikke blir lagt ut på nettet.
Gjest LilSweetie Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 www.deltidsjobb.no www.sommerjobb.no Kjedelige jobber der, men kanskje ok hvis man er litt desperat?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Sykehjem, hjemmesykepleien? helt kurante som sommerjobber skulle jeg tro.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 De forskjellige festivalene trenger også folk.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Møt opp på et vikarbyrå i morgen. Ta med CV og selg deg selv som barnehage vikar. Barnehager trenger alltid vikarer Selv etter at ferielistene er satt opp. Lykke til
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Takk for tips alle sammen Har vært på aetat, der var det laange køer gitt.. Men plukka med meg et sånt skjema for sommerjobb som jeg skal levere imorgen. Har også rusla rundt og hørt på diverse steder som trenger ekstra i sesongene, særlig på hotellene, men uten hell. Skal titte innom et vikarbyrå imorgen, det var en god ide. Tar gjerne imot flere tips
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #8 Skrevet 27. juni 2006 Du kan jobbe på lager, veldig enkelt å få jobb ihvertfall og stort behov. Du tjener også ganke bra.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Hva slags lager? Har du noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Eksempel http://no.livejobs.recruitadvantage.com/jo...635&from=direct Prøv kelly services vikarbyrå, slik fikk jeg min sommerjobb på lager. Kjedelig jobb, men tjener 122 kr timen og er godt fornøyd med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå