Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere her inne er best, mest praktisk og "mest varig"; barberhøvel, barbermaskin eller hårfjerningskrem? Orker ikke voks eller epilator! Kom fram med gode råd og navn på sakene! ;) (Gjelder bein, armhuler og bikinilinja). (Hva vi damer må stri med... :sur: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Fikk en fancy greie i posten, som heter Intuition.

den er genial!!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk Evelina! Du er en knupp, gjør det så enkelt for meg da gitt! Dette skal bestilles nå! :-D

Gjest Gjesta
Skrevet

;)

Ja jeg har ikke brukt noe annet jeg etter at jeg fikk denne i hus. Null kutt, null rød og så genialt enkelt, slipper den hersens barberkremen..... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er bestilt! Ja, er så lei det klinet med skum, hårfjerningskrem lukter jo pyyy og barbermaskinen min har gått til de evige jaktmarker. Men nå blir det bra tenker jeg! :transe:

Gjest Gjest
Skrevet
Fikk en fancy greie i posten, som heter Intuition.

den er genial!!

Holder den hårene unna lenge?

Gjest Gjest
Skrevet

Vups hva slags smiley var det da? Transe? Ja de barberer seg vel her og der de og! :hoho:

Gjest Gjesta
Skrevet
Holder den hårene unna lenge?

like lenge som helt vanlig barberhøvel ;)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Hallo! Meg igjen! Nå har jeg fått Intuition og den er jo kjempepraktisk! Takk skal du ha Evelina! Nå går jeg hårfri ut i solen! :ler:

Gjest StoreSky
Skrevet

Men..hvor ofte må man barbere seg..? greit nok med høvler og slikt, men er bare så kjeeeedeeliii....

(eller er det bare voksing + epilator som holder det unna en stund..??)

• 5 år senere...
Skrevet

kan også anbefale Mrazor.com, er en ny norsk barberhøvel som snart skal lanseres

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...