Gå til innhold

Kastet opp p-pille

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg går på Cerazette. For noen dager siden kastet jeg opp 1 time etter at jeg hadde tatt pillen. Hadde ikke et ekstra brett tilgjengelig, og hadde heller ikke mulighet til å skaffe.

Dagen etterpå hadde jeg sex. Han trakk seg ut for han kom, men vet at det ikke er en helt sikker metode. Likevel hjelper det i hvertfall på, i stedet for "den vanlige måten".

Pillen som jeg kastet opp var i midten av brettet sånn ca. Ikke i slutten eller i begynnelsen, som jeg har hørt er "farligst" å gå glipp av.

Er det stor sannssynlighet for at jeg er gravid? Sjangsen er der, men er den stor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Jeg går på Cerazette. For noen dager siden kastet jeg opp 1 time etter at jeg hadde tatt pillen. Hadde ikke et ekstra brett tilgjengelig, og hadde heller ikke mulighet til å skaffe.

Dagen etterpå hadde jeg sex. Han trakk seg ut for han kom, men vet at det ikke er en helt sikker metode. Likevel hjelper det i hvertfall på, i stedet for "den vanlige måten".

Pillen som jeg kastet opp var i midten av brettet sånn ca. Ikke i slutten eller i begynnelsen, som jeg har hørt er "farligst" å gå glipp av.

Er det stor sannssynlighet for at jeg er gravid? Sjangsen er der, men er den stor?

Den er definitivt til stede!!!

Hvofor i all verden brukte dere ikke kondom eller du tok en dagen-derpå pille?????

Gjest Gjest
Skrevet

Hoppet han av i tide er det i seg selv ca 90 % sikkert, så forhåpentligvis har det gått bra.

Men det med at det er farligst å miste piller tidlig/sent på brettet tror jeg ikke gjelder på Cerazette, det høres mer ut som noe som kan gjelde på slike piller med tre forskjelllige piller i løpet av måneden.

Kjøp en pakke kondomer, og ikke ha mer ubeskyttet sex før om en ukes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...