snegla Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har vært sammen med fyren min i snart 8 mnd.. I beg av forholdet hadde vi sex hver dag, ofte flere ganger daglig.. Han var veldig ivrig og tok ofte initiativet.. Nå har det dabbet av.. Han vil nesten aldri ha sex! Det kan gå lang tid mellom hver gang! jeg tar ofte initiativet, men han sier at han er trøtt, har vondt (plages av ryggsmerter), osv.. Så han vil ikke! Noen ganger merker han at jeg blir irritert og lei meg.. Da kommer han ofte krypende for å kose... Men da forter han seg bare.. Akkurat som om han ikke vil, men bare gjør det for å få meg fornøyd. Jeg synes sex skal være noe man nyter sammen, og tar seg god tid.. at en kan ha et langt forspill, og kose lenge! Vi gjorde det i beg av forholdet, og hadde herlig sex! Vi har det veldig åpent og snakker om hva vi liker.. jeg har spurt han om hvorfor han ikke vil ha sex, og han sier at han ikke har noe særlig lyst om dagen.. og at han har mye vondt! Men det har han hatt siden jeg traff han, og andre ting er ofte ikke noen hindring.. Lurer på hvorfor det har blitt slik! Synes han ikke jeg er noe attraktiv? Jeg er konstant kåt, har så lyst på han! Når jeg vet at han ikke vil, får jeg bare enda mer lyst! Jeg orker ikke å ha det slik! Sex er så viktig for meg, det er en stor del av et forhold! Det er en måte å vise at vi er glad i hverandre på! Jeg blir usikker og lei meg når han ikke er interessert... Hva skal jeg gjøre??
Gjest d'Arc Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Menn er ikke mer kåte enn kvinner. Det er individuelt. Snakk med han, enkelt og greit! Det hjelper ikke å spørre hva vi her inne tror. Endret 27. juni 2006 av d'Arc
Gjest Piper Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 De fleste har mer sex i begynnelsen av forholdet, og det er utrolig hva man egentlig klarer å få til da. 2-3 timer søvn holder i massevis, for vi lever på rusen. Det samme gjelder nok smerter ol. Men dette avtar som regel, og de fleste kommer ned på bakken igjen. Der hverdagen slår til for fult, og en har ikke det samme overskuddet en hadde i begynnelsen. Det er ikke dermed sagt han har mistet interessen for deg, men han tar bare litt mer hensyn til seg selv akkurat nå. Han har det vondt, og da bør du resepktere dette. Som sagt klarer man mye når man er nyforelsket, men en orker ikke det samme tempoet hele livet. Han er jo ærlig med deg, så tro han når han sier han er trøtt og har vondt. Be han bli litt mer oppmerksom, de dagene han ikke har vondt.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Syns i hvertfall ikke du skal måle følelsene hans for deg i hvor mye sex dere har - tenk for et press på han da, hvis han ikke har lyst og du gir han følelsen av at sex er den måten han kan vise sine følelser for deg på...Tror ikke lysten blir større av det. Sexlivet varierer og dabber nok veldig ofte av etterhvert som tiden går. Syns ikke det er riktig å bruke den første tida sammen som "mal" for hvordan sexlivet skal være, for da blir man nok skuffa etterhvert. Prøv å vise hverandre at dere har følelser for hverandre på andre måter, uten at det nødvendigvis må ha noe med sex å gjøre. Han kommer nok på gli etterhvert!
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Syns i hvertfall ikke du skal måle følelsene hans for deg i hvor mye sex dere har - tenk for et press på han da, hvis han ikke har lyst og du gir han følelsen av at sex er den måten han kan vise sine følelser for deg på...Tror ikke lysten blir større av det. Sexlivet varierer og dabber nok veldig ofte av etterhvert som tiden går. Syns ikke det er riktig å bruke den første tida sammen som "mal" for hvordan sexlivet skal være, for da blir man nok skuffa etterhvert. Prøv å vise hverandre at dere har følelser for hverandre på andre måter, uten at det nødvendigvis må ha noe med sex å gjøre. Han kommer nok på gli etterhvert! ← joda, menn er kåtere enn kvinner, men det betyr ikke at det ikke finnes unntak, begge veier..
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 joda, menn er kåtere enn kvinner, men det betyr ikke at det ikke finnes unntak, begge veier.. ← menn er ikke generelt kåtere enn damer.
DrDexter Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Gutter som ofte har mye sex i starten er som regel veldig aktive hele tiden uansett... problemet er nok ikke at han ikke vil mer, han vil nok ikke så mye med deg lenger... Kan være mange grunner til det, kanskje du kjefter på han for mye eller klager og syter. Eller så syns han ikke du er så tiltrekkende i vanlig form lenger, så kanskje dere må prøve og sprite det opp på andre måter som feks rollespill eller at du kler deg i litt mer sexy ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå