Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var så uheldig å miste kameraet jeg kjøpte i høst i bakken. Det var ikke akkurat noe billig kamera, likevel sa de på Elkjøp at det faktisk lønte seg å kjøpe nytt kamera, det var såpass dyrt å sende det på reparasjon. Utrolig irriterende, for det funker i beste velgående, det eneste er at det mangler noen skruer slik at det er litt "løst" og at en slags skive på undersiden som man drar frem for å bytte minnekort og batteri, har brukket av. Vet noen om det er mulig å bestille kun enkle deler til casiokamera?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Du burde sende det til Casio selv, uten å gå igjennom Elkjøp. Ta kopier av kvittering og sånt og send med dit. Det for det første fortere, og for det andre kan det hende du sparer litt penger på det. Det burde gå helt fint å reparere sånne småting, men du må nok gjøre det på verksted ja, tror ikke man får kjøpt løse deler. En slik reparasjon vil koste rundt 500 kr, hvis det bare er luka som må skiftes og litt stramming av skruer her og der. (sier min kamerasjappe-samboer)

På denne siden finner du tlf og e-mail adr:

http://www.casinus.no/

Endret av Rosin
Skrevet

Takk, da får jeg prøve det :)

Fikk opplyst at det ville koste omtrent 2000, det er jo kvalmt mye for så lite.

Skrevet

Synd at du kjøpte dette gjennom Elkjøp, dette da de overhodet ikke kan service og ikke brys seg mer om kunden etter at produktet er solgt. Kanskje dette bare er min erfaring og ikke er slik over hele linjen, men det er utrolig kjipt når man bruker mye penger slik som deg, så har du et uhell og de bare prøver å skvise penger av deg slik.

Støtter tidligere innlegg med å sende det til Casio selv, sikkert beste alternativ eller stikke innom en liten fotosjappe, de driver normalt med god kundeservice og kanskje kan de skaffe deg delene?

Skrevet

Enig, Elkjøp er dyrt og har lite service etter at de har solgt et produkt.

Får stikke innom en fotosjappe og høre hva de sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...