Cæsar Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Hei! Noen som kan anbefale en barbermaskin e.l som funker like bra på både legger og bikinilinje? Hva med epilator-det går vel ikke å bruke på mer ømfintlige områder, eller? Er så mye å velge i, at jeg hadde satt stor pris på noen som har erfaringer med ulike typer... Navn og evt. ca pris?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #2 Skrevet 26. juni 2006 Hva med epilator-det går vel ikke å bruke på mer ømfintlige områder, eller? ← Jovisst. Kommer bare an på hvor hardfør du er. Kan ikke anbefale deg noen epilator, men jeg har denne ladyshaven og den anbefales ikke. Kutter ikke helt ned ved hudoverflaten.
Krista83 Skrevet 26. juni 2006 #3 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har en braun epilator, selv bruker jeg den ikke til bikinilinjehn, men flere jeg kjenner gjør dette. Selv bruker jeg den under armene og det kjennes kan man si. den jeg har heter 3470 tror jeg og kostet 799 da jeg kjøpte den...
Gjest itla Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har både epilator og ladyshave, og er mest fornøyd med sistnevnte. Den funker supert på både bikinilinje (prøvde med epilator der en gang - aldri igjen! ) og bein. Jeg har denne. Den kan brukes både vått og tørt. Men hva folk liker er veldig individuelt, tror jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå