Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #1 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har fått meg jobb som barnehageassistent i en privat barnehage til høsten. Da vil jeg gjerne organisere meg og det fikk jeg beskjed om at jeg måtte ordne med selv. Jeg lurer da på hvor jeg skal organisere meg. Siden jeg ikke har hatt jobb før så har jeg fint lite greie på akkurat dette . Jeg skal jobbe i 50 % stilling. Vil jeg da kunne betale halv kontingent? Hvor mye koster det å være organisert?
Hottentotten Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Se på internettsidene til Utdanningsforbundet (www.utdanningsforbundet.no), se under medlem. Der står det masse informasjon som kan gi deg svar på spørsmålene (håper jeg iallefall). Ellers kan du jo spørre tillitsvalgte på arbeidsplassen din, hun/han kan helt sikkert hjelpe deg. Lurer du på noe mere, så er det bare å spørre! Lykke til i ny jobb!
liv Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 tror de fleste assistentene på jobben er organisert i fagforbundet.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Jeg er assistent og er organisert i Fagforbundet. tror nok at du vil betale mindre i kontigent i.o.m at du må oppgi årslønn så regner de vel ut i fra det
Gjest Zenta Skrevet 27. juni 2006 #6 Skrevet 27. juni 2006 Det er nok fagforbundet som vil være aktuelt for deg som assistent. Søk ¨på internett etter fagforbundet i din kommune og ta kontakt med dem så sender de deg all informasjon som du trenger. Du betaler kontigent etter stillingstr, ca 200 kr pr mnd for 50% stilling tror jeg. Som assistent skal du inn i seksjon kirke, kultur og oppvekst. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå