Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #21 Skrevet 1. juli 2006 Begynte å gå en tur en time hver kveld jeg. Orker ikke løpe/jogge. Har blitt i så god form. Også er det utrolig deilig å bare la tankene gå. Og utrolig godt å komme hjem etterpå. Med god samvittighet
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #22 Skrevet 1. juli 2006 Nest kjekkest? Det var ikke det du sa forige gangen... Ænd aj kvåot Jeg innser at du blei litt bitter fordi jeg ikke kan bære barnet ditt, å det er kansje derfor du sier at jeg bare er den nest kjekkeste? Men, Sol... Du må jo vite at det er ikke fordi jeg ikke vil bære barnet ditt! Det er jo fordi det er fysisk umulig for meg! Det er greit da Jeg veit jo hva du egentlig mener, å siden du, som alle dere andre(legg merke til at jeg sa "dere" å ikke "oss"!), kun er et menneske... Mennesker gjør feil innimellom, å derfor tilgir jeg deg ← Hah, ingen går på den dårlige Hope-parodien din her, for jeg skriver da mye bedre enn det. Så det så! Og unger skal jeg ikke ha med deg, får så fæl svigermor.
Yme Skrevet 1. juli 2006 #23 Skrevet 1. juli 2006 Hah, ingen går på den dårlige Hope-parodien din her, for jeg skriver da mye bedre enn det. Så det så! Og unger skal jeg ikke ha med deg, får så fæl svigermor. ← Det er helt klart at du skreiv dårlig med vilje! Jeg veit hvordan du er, så du skreiv sån, bare fordi du visste at denne situasjonen kom opp! "Ånei... øøøh... Jeg skriver bedre enn det der, så det kan ikke ha vert meg!!" LØYN!!! Du veit like godt som meg at alt det jeg sier er sant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå