Gå til innhold

Migrene

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har store plager med migrene i perioder. Jeg har prøvd flere slag migrene medisin. Men alle ga meg mye bivirkninger.

En lege spurte meg om jeg ville prøve Cataflam. Det er jo verdt et forsøk. Har brukt det i 3 år nå.

Det tar migrenen på 3 kvarter og ingen bivirkninger.

Anbefaler å spørre legen din om dette, hvis du ikke allerede har prøvd det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle medisiner har bivirkninger.... Les i felleskatalogen.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet at all medisin gir bivirkninger. Men det jeg mente, er at det er medisin som ikke har gitt meg bivirkninger.

Jeg gikk på imigran før og ble sikkelig dårlig pga all bivirkningene.

Kanskje flere får samme erfaring med Cataflam.

Gjest Gjest_Stemor_*
Skrevet

Har hatt migrene i ca 25 år nå.

Tar for tiden Relpax for migrena, å den har foreløbig effekt ca 90% av gangene jeg har anfall.

Har opp gjennom årene brukt flere typer migrenemedisin, men de fleste mister effekten etter å ha brukt de noen år.

Har hørt at det finnes migrenemedisin som nesespray, å den skal visst være effektiv siden den går direkte over i slimhinnene. Skal iallefall be om å prøve det neste gang jeg er hos legen.

Skrevet
Jeg vet at all medisin gir bivirkninger. Men det jeg mente, er at det er medisin som ikke har gitt meg bivirkninger.

Jeg gikk på imigran før og ble sikkelig dårlig pga all bivirkningene.

Kanskje flere får samme erfaring med Cataflam.

Skjønner..... :)

Skrevet

Tusen takk for godt tips! Det er jo verdt å snakke med legen om.. Jeg veit jo at alle reagerer forskjellig på medisiner, noen blir bedre - mens noen merker ikke forskjell. Jeg har ikke finni riktig type migrenetabletter enda, men er på utkikk!

Skrevet

Jeg har slitt med hodepine i over 9 mnd, det er så ille at jeg ikke klarer å stå opp til tider eller gå. Men legen mener at det ikke er migrene :overrasket:

Er det noen medisiner som demper hodepinen mer enn vanlige smertestillende som ikke er på resept? :)

Skrevet
Jeg har store plager med migrene i perioder. Jeg har prøvd flere slag migrene medisin. Men alle ga meg mye bivirkninger.

En lege spurte meg om jeg ville prøve Cataflam. Det er jo verdt et forsøk. Har brukt det i 3 år nå.

Det tar migrenen på 3 kvarter og ingen bivirkninger.

Anbefaler å spørre legen din om dette, hvis du ikke allerede har prøvd det.

Jeg er ikkeno ekspert på område, men jeg har noen venninner som får migrener innimellom, å det går faktisk over hvis jeg maserer nakken dems. Du kan jo gå til en masør, eller sjekke om det er noen du kjenner som er gode til å masere. Det er jo værdt et forsøk, og alt er bedre enn kemikaler og sånt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...