Gå til innhold

Hverdagsliv


Gjest Turi

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har hatt dagbok. Fikk en lys i de i senga i går - jeg vil skrive litt sånn dagsstatus til meg selv. Så kanskje jeg på sikt ser noen mønstre? Dessuten er det jo hyggelig bare å skrive da, men jeg finner liksom ikke noe å skrive om.

Gleder i går:

- besøk av en veldig god venninne det er lenge siden jeg har sett

- laaaaang og svett tur med vogn

- blid og glad datter hele dagen

- god og sunn middag (pasta med pesto asparges, ruccola, tomater, bacon og kyllingfilet - nam)

- mannen kom hjem etter lang helgetur

- huset var ryddig fra jeg stod opp

Frustrasjoner i går:

- utrooooolig treg service i dugnadskafeen vi besøkte

- kafeen hadde ikke mat bare lefser - der røyk den lunsjen

- de dustete kaninene vi skulle mate ville bare sove til tross for tilbud om deilig kløver

- bare fotball på tv hele tiden

Undret meg på:

- hvorfor blir det vanskelig å parkere når man runder 70?

- hvorfor fremstår noen mennesker som ustelte når de ikke er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk Tomine- :)

Gleder i dag:

- Har gjort jobben min og det bra

- Har blitt spurt om å gjøre noe for andre som er et kompliment til min kompetanse

- Har kjøpt ny shorts på impuls når jeg egentlig bare skulle ha kaffe, og den er så fin

- Rakk barnehagen til kl. 4

- Vesla klarer å sykle på stooooor trehjulssykkel og er kjempekry

- Har bestilt hudpleietime på lørdag :)

Frustrasjoner i dag:

- Telefonen ringer på jobb hvert 10. - 15. minutt. Viderekoblet den til mobilen og lot den gå på svareren for å få gjort noe.

- Irritert på S-mann som ikke hjelper til inne, selv om det er fordi han skal være flink og klippe gresset... Trengte faktisk litt ryddehjelp før vaskehjelpen kom, mens vesla var våken. Unnskyldningen "før det blir mørkt" holder liksom ikke rundt st.hans :himle med øynene:

Forundret over i dag

- Hvor utrolig frekke folk (kolleger) kan være

- Hvordan jeg har vært så utrolig heldig å få vaskehjelpen min og hva jeg skal gjøre nå som hun slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Skya, så koselig med besøk :)

Flere gleder fra i går:

- Jeg hadde en kjempegod trening!!! Trener 3 ganger i uka på helsestudio (fant bl.a. ut at jeg hadde "grevinneheng" :frustrert: ). Har gått opp til enorme 15 kilo i skulderpress (wow! ;) ) - det er kult!

Så gleden: Føler meg sterk og glad :):):)

- En til: vi har fått nye naboer - og i går kom nabojenta med muffins til oss :) . Ble helt satt ut jeg - det var så koselig!! Så vi inviterte henne på muffinsparty til oss i ettermiddag, og jeg tror hun ville komme (hun er litt sjenert, men elsker å leke med Vesla)

Irritasjoner fra i går og i dag:

- Jeg har utrolig masse småkviser på overleppa etter at jeg skulle teste voksing der. Fryktelig irriterende, for jeg hadde nesten ikke hår der i utgangspunktet - var bare nysgjerrig. Nå ser jeg ikke ut i måneskinn :frustrert:

.... Og enda en forundring:

- Hvordan eeeeeeeer det mulig å sende så mye fotball på TV på så kort tid :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder i dag:

- Har vært skikkelig flink på jobb og fått gjort noe jeg skulle ha gjort lenge

- Fikk klippet hekken

- Vesla besøkte naboene, det var kjempekos. Stoooor jente - på besøk alene

- Avtalt møte med venninne som har fått barn nettopp *gleder seg*

- 2 uker + litt til ferie

- Skal luke litt (skulle gjort lenge - endelig tid når jeg får lagt bort pcen)

- Skal trene

Irritasjoner i dag:

- Uro ved middagsbordet - hater krangling

- Vesla vondt i magen ved leggetid

- Har lagt på meg en kilo :frustrert:

Undrer meg over

- Hvorfor har den humla insistert på å komme inn et lukket vindu i over en time - tar den ikke et hint?

- Hvorfor kjører noen i 80 km/t - 110 km/t - 70 km/t når det er samme fartsgrense hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stifler's mom

:ler:

Jeg har dårlig med løsninger på frustrasjonene, men følger gjerne med her likevel - på en dårlig dag kan det jo hende jeg får meg en latter, på en god dag kanskje jeg kan bidra med noe.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: til stiflers :)

Løsninger mottas med takk - ellers er det hyggelig at du titter innom. Og kan du le av det - er det strålende - det gjør jeg :ler:

Humla kom forøvrig inn til slutt - gubben åpnet vinduet :oppgitt: :ler: Men den fløy ut igjen av seg selv da - flink humle!

Nå har jeg trent. En av gutta der boler - det er så trist. For 2 måneder siden var han slank og muskuløs og flott (bare barnerumpa da) - nå er han oppblåst og kvisete. Kan ikke være normalt å bli så stor så fort.

*minner seg på å slutte når nok er nok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...