Gjest Jente_81 Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har søkt på en jobb som jeg fikk komme på intervju til. På fredag ringte dem igjen og lurte på om jeg kunne komme inn igjen i morra. Vi snakket en del om mine hobbyer og en av dem mc, og skruing (dro dette inn da det er et bil firma jeg søkte hos). Vi snakka en del om mc og han ene som intervjuet kjente godt til min gammle gjenger- han hadde erfaring med slikt. Så altså, er det dumt av meg å kjøre mc til intervjuet eller ei? Åh, jeg gleder meg masse..... søker etter stoff som forteller om intervju og greier, skal være forberedt!
Quirky Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Hvis de allerede vet at du kjører mc ser jeg ikke problemet?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Har MC'en noen påvirkning på ditt utseende, fremferd eller hvordan du jobber og presterer? Hvis ikke, raker det strengt tatt ingen hvordan du kommer deg til jobb. Spørsmål: hvorfor bruker så mange uttrykket "i morra"? Hvorfor kan dere ikke si "i morgen"?
Gjest Jente_81 Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Spørsmål: hvorfor bruker så mange uttrykket "i morra"? Hvorfor kan dere ikke si "i morgen"? ←
abelille Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 Det eneste negative måtte være at en MC-drakt kanskje ikke er det man har lyst til å ha på seg når man presenterer seg på et intervju. Den er vel også såpass stor at det er vanskelig å ha noe pent under og så legge igjen drakten ved sykkelen. Må jo si jeg blir litt skeptisk når du snakker om "dine gamle gjenger", forhåpentligvis er det ikke så "farlig" som det høres ut i mitt hode. Interesse for MC må vel uansett være en god ting i et bilfirma?
Gjest Jente_81 Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Jippi! Jeg skal inn for 3 gang i morra ..........
minienthe Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Må jo si jeg blir litt skeptisk når du snakker om "dine gamle gjenger", forhåpentligvis er det ikke så "farlig" som det høres ut i mitt hode. Interesse for MC må vel uansett være en god ting i et bilfirma? ← tror det her er snakk om "min gamle jernhest", trofaste ganger osv
Gjest Jente_81 Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 JEG FIKK JOBBEN! OGSÅ MED EN LØNN JEG ALDRI HADDE FORVENTET!!! HURRA!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå