Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 de siste 3 dagene har jeg hatt antydning til litt kløing og brennende følelse... kjøpe en canesten 500 mg som jeg tok inn i går kveld før jeg la meg (lørdag), men faktisk er det verre idag.. tittet litt og det er akkurat innvending veldig rødt og brennende følelse. har hatt sopp 2 ganger før, siste gangen var vel for halvannen måned siden.. nå utsatte jeg mensen så det kom kanskje i forbindelse med dette... men jeg blir jo skremt hver gang, lærer aldri...... denne gangen brenner det og er nesten behagelig deilig når jeg bare lar fingern gni lett over.. det må jo bare være sopp? men rart at det ikke er bedringstegn men heller motsatt... hva gjør man egentlig for å motvirke dette.. g¨r i lette løse klær så ofte som mulig.... tisser etter sex med engang, kan få 5 min..men det er jo ikke mye... bruker lite såpe, kun aco fra apoteket. dette er vondt; liker ikke leger, og har vært der toganger med problemet og disse canesten produktene er ikke akkurat billig.. skal på jobb imorgen og dette innebærer en del gåing.... det vil si at det gjør ganske vondt:(
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Har hørt at det er lurt å slutte med all såpe til underlivet og bare vaske seg med vann, det er kanskje en idé å prøve?
honey21 Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Huff, stakkars! Det er alltid ekkelt når alt ikke stemmer "der nede". Synes du bør gå til legen hvis det ikke blir bedre i morgen. Man skal ikke tulle med helsa... du bør ikke vente med dette for lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå