Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2006 #21 Skrevet 17. juli 2006 HVORFOR MÅ ALT GÅ så TRRRRRRRRRRRRRRREGT på Glamur?? Fikk jo pokker ikke svar på om hvem Ridge velger idag heller
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #23 Skrevet 4. august 2006 Trist episode i dag altså... har ikke sett på noen uker igjen, men... Stakkars Brooke.
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #25 Skrevet 4. august 2006 Ridge har valgt Taylor! Brooke er FULLSTENDIG søndeknust!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #26 Skrevet 4. august 2006 jeg trodde brooke ville kutte pulsårene sine med det knuste glasset fra brudebildet av hennes og ridge. men det skjedde heldigvis ikke! men det ser ut som taylor har noen skjelett i skapet hun også? som nå vil dukke opp... noe som har med dante å gjøre...
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #27 Skrevet 4. august 2006 (endret) Det tror jeg også er nok ikke så skinnheldig som folk skal ha det til Endret 5. august 2006 av Sissi
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2006 #28 Skrevet 4. august 2006 Fantastisk link på i starten av tråden Jeg måtte virkelig flire over livshistoriene jeg leste. Mamma er ivrig tilhenger, faktisk så ille at hun tar det opp når hun ikke er hjemme Så disse referatene fylte opp tomrommene etter at jeg flyttet hjemmefra
bippbipp Skrevet 5. august 2006 #29 Skrevet 5. august 2006 Brooke gifter seg med Eric Forrester først, og så med Nick etterpå.
bippbipp Skrevet 5. august 2006 #30 Skrevet 5. august 2006 OBS!!!! GLAMOUR-SPOILER!!! Deacon kommer tilbake og vil treffe datteren sin, og Brooke sier nei. Han går til sak, og vinner. Felicia kommer tilbake med en baby som er Nicks. Hun inneleder et forhold til Deacon, og dør like etterpå. Taylor innrømmer at hun har hatt et forhold til Dante, og at hun slett ikke har ligget i koma. Eller iallfall ikke så lenge. Litt usikker der. Ridge blir forbannet, men tilgir henne siden han ikke får Brooke tilbake. Steph advarer alle mot Taylor. Hun tar Brookes parti nå. Hun kommer på sykehus, og prøver å advare fam., men klarer ikke å kommunisere. Til slutt klarer hun å advare Eric, men Taylor lytter på utsiden. Hun skjønner at hun holder på å bli avslørt, og må gjøre noe. Grunnen til at Steph ligger på sykehus er at Taylor har dyttet henne ut av balkongen eller noe i den duren.
bippbipp Skrevet 5. august 2006 #32 Skrevet 5. august 2006 Ja. Jeg tror ekteskapet med Eric blir annulert. Men det verste er at hun innleder et forhold til Nick bak ryggen på datteren sin. Og Bridget har akkurat fått vite at hun er gravid. http://loyalstephie.proboards26.com/index.cgi?board=spoilers http://www.soap-passion.com/bb/mariages-129.html
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #33 Skrevet 7. august 2006 OBS!!!! GLAMOUR-SPOILER!!! Deacon kommer tilbake og vil treffe datteren sin, og Brooke sier nei. Han går til sak, og vinner. Felicia kommer tilbake med en baby som er Nicks. Hun inneleder et forhold til Deacon, og dør like etterpå. Taylor innrømmer at hun har hatt et forhold til Dante, og at hun slett ikke har ligget i koma. Eller iallfall ikke så lenge. Litt usikker der. Ridge blir forbannet, men tilgir henne siden han ikke får Brooke tilbake. Steph advarer alle mot Taylor. Hun tar Brookes parti nå. Hun kommer på sykehus, og prøver å advare fam., men klarer ikke å kommunisere. Til slutt klarer hun å advare Eric, men Taylor lytter på utsiden. Hun skjønner at hun holder på å bli avslørt, og må gjøre noe. Grunnen til at Steph ligger på sykehus er at Taylor har dyttet henne ut av balkongen eller noe i den duren. ← Hvor eller hvordan har du fått vite alt dette her?? Takk for INFO!
Annie Skrevet 7. august 2006 #34 Skrevet 7. august 2006 Glamour har egen episodereferatside som dere kan finne her.l Genial side om man går glipp av et 10 år eller noe sånt. Og ja, Taylor ser forferdelig ut nå!!! ← Om du trykker på linken i det forrige innlegget som jeg har sitert, kan du lese deg frem til det, om du gidder.....
bippbipp Skrevet 7. august 2006 #35 Skrevet 7. august 2006 Hvor eller hvordan har du fått vite alt dette her?? Takk for INFO! ← Har lest det i en av linkene jeg la ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå