Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Finnes det en morsom side med facts fra Glamour, altså for eksempel hvem som har vært gift med hvem, slektstre, hvem som har dødd og ikke vært døde likevel også videre? Ser på Glamour veldig sjelden, og klarer faktisk å miste oversikten
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 her er en side som jeg tror du ville synes var perfekt. =)
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 url=http://www.gulesider/mole-i-rumpen-er-en-fin-ting.hehe.no.com.men.tror.du.just.ble.lurt.com her er en side som jeg tror du ville synes var perfekt. ← Vel... jeg gidder nok ikke å trykke på den...
Ottine Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Serien heter jo "The bold and the beautiful" på engelsk, gjør den ikke? Ville tro du fant en side om du googla på det!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Det verste av alt er jo at det finnes noe slikt! Du får riktignok ikke vite hvem som er død (tror jeg), men du får vite hvem som har voldtatt hvem...: http://www.soapcentral.com/bb/ftrees/index.php#profiles
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Takk Spinone! Den siden var fin den, kunne for eksempel lese livshistorien til Ridge, og da løser en del seg
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #7 Skrevet 26. juni 2006 Takk Spinone! Den siden var fin den, kunne for eksempel lese livshistorien til Ridge, og da løser en del seg ← Vær så god! Det er utrolig hva jeg heller vil researche enn å jobbe når arbeidsvegringen først setter inne.
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Jeg Glamour! Har fulgt med i 12 år! Takk for at du laget denne tråden Rosin Endret 12. juli 2006 av Sissi
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #9 Skrevet 12. juli 2006 Sist jeg så Glamour var i 1996. Tro hvor langt de har kommet i handlingen siden da? 8 måneder?
Gjest gjest1 Skrevet 12. juli 2006 #10 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Sist jeg så Glamour var i 1996. Tro hvor langt de har kommet i handlingen siden da? 8 måneder? ← De har kommet lenger ser du, det var derfor jeg startet denne tråden - jeg skjønte nesten ingenting lenger. Virker nesten som de har satt opp tempoet bittelitt, enten det, eller så er det bare fordi jeg ser sjeldnere nå enn før... sikkert det siste edit: skrivefeil Endret 12. juli 2006 av Rosin
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #11 Skrevet 12. juli 2006 De har kommet lenger ser du, det var derfor jeg startet denne tråden - jeg skjønte nesten ingenting lenger. Virker nesten som de har satt opp tempoet bittelitt, enten det, eller så er det bare fordi jeg ser sjeldnere nå enn før... sikkert det siste edit: skrivefeil ← Ok, men ikke så langt at Brooke ( har blitt gift med sin egen bestefar? Eller?
Pooh Skrevet 13. juli 2006 #12 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har heller ikke sett det siden midt på 90-tallet en gang, men det var når jeg leste sammendragene av hovedpersonenes liv på dene linken at jeg skjønte hvor spinnvill den serien egentlig er! Og hvordan kan det ha seg at hverken Ridge eller Brooke ser ut til å ha eldet i det hele tatt når de vitterlig er besteforeldre for lenge siden.
Litt Lost Skrevet 13. juli 2006 #13 Skrevet 13. juli 2006 Hvorfor eller hvordan har det seg at Tyler har stått opp igjen fra de døde? Pokker for en syk serie. Har ikke fulgt med siden hun døde. Og nå får jeg med meg at Ridge vil gå tilbake til henne. What? tenker jeg og ser for meg han ha et forhold til sin avdøde kone, men neida, plutselig står hun der og fighter med Brooke igjen som om hun aldri hadde vært borte
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #14 Skrevet 13. juli 2006 Jeg kikket også på siden i den linken. Helcrazy-greie. Nå har vel alle blitt hverandres besteforeldre.
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2006 #15 Skrevet 13. juli 2006 Tylor havnet bare i koma da hun liksom døde.sjeiken fra marokko som er så glad i henne ,kidnappa henne til marokko.Men guu koss hu ser ut..hun som var så vakker.tynn som et skilett ,og silikon i overleppa som hun bruker snus. Har nok tatt på å ligge i koma Book er nå blitt eldre hun også ,men hva gjør det?fin dame likevell :kgblunk:
Gjest gjest1 Skrevet 13. juli 2006 #16 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har også forundret meg over serien. Jeg begynte å følge med den da den kom til Norge. Det var jo ikke så mye annet å se på den tiden... Det er jo sykt at de omtrent aldri treffer noen utenfor Spectra/Forrester familien. Og Brooke har jo f... meg vært med hele gjengen! Det med at Taylor har stått opp fra de døde, leste jeg for over ett år siden på en amerikansk side, men da var jeg sikker på at det var tull. Men fikk jo sjokk da jeg så det for noen uker siden. Noen som husker Angela? Tror hun het det. Hun var liksom den funksjonshemmede datteren til Stephanie som hun hadde holdt skjult i alle disse årene. Det er omtrent like sykt som hun som nå har stått opp fra de døde... Forresten, jeg kom på at Macy også stod opp fra de døde.... Det er ikke akkurat en genial serie, men likevel gidder jeg å høre på når bestemor legger ut i telefonen om at Brooke har vært på en ny en igjen
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #17 Skrevet 14. juli 2006 Jeg luer på hvem Ridge velger jeg da.... Det er vel så mange som nesten forventer eller håper at han velger Taylor at jeg tror det BLIR Brooke jeg.... Kanskje Taylor ender opp med Nick??
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #18 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har alltid likt Brooke bedre enn Taylor jeg da, så jeg holder en knapp på henne. Taylor kan da for pokker ikke bare gjenoppstå fra de døde med gullfisklepper og kreve å at Ridge skal skille seg?
Havfrua Skrevet 15. juli 2006 #19 Skrevet 15. juli 2006 Tydelig at jeg ikke har sett på Glamour på en stund, for jeg har ikke fått med meg at Taylor har stått opp fra de døde. Bestmoren min på 80 år er trofast seer da så jeg kan vel ringe henne hvis det er noe jeg lurer på.
Annie Skrevet 16. juli 2006 #20 Skrevet 16. juli 2006 Glamour har egen episodereferatside som dere kan finne her.l Genial side om man går glipp av et 10 år eller noe sånt. Og ja, Taylor ser forferdelig ut nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå