Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har vært sammen med typen i nesten 5 år. Men vi snakker liksom aldri direkte om sex. Hvordan kan jeg gå frem for at vi kan bli mer åpne for å snakke om det..? Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Har ikke noe godt råd å komme med, for jeg lurer på det samme selv. Vi prøver å snakke om det innimellom, men det blir bare flaut og pinlig. Klarer ikke være åpne. Det er jo et sårbart tema også... Håper noen har noen råd å komme med her da!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Få det på banen når det faller seg naturlig. Ser dere en film som er litt sexorientert (det dukker faktisk opp noen på nrk og tv2 iblant, du behøver ikke gjøre det SÅ påfallende at du kjøper eller leier noe ) så kommenter den.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Det er vel egentlig bare å plumpe uti det? Siden det ikke er noe dere er vant til å gjøre, så blir det sannsynligvis litt "rart" uansett hvordan du går frem. Å ha et åpent forhold til hverandres seksualitet er verdifullt, og gjør sexlivet desto bedre. Vis han tillit ved å fortelle noe intimt, og gi han forståelsen av at du ønsker det samme tilbake. Enn om dere går rundt med samme fetisj, og går glipp av masse deilige opplevelser fordi ingen av dere tør å snakke om det?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Etter sex er ett perfekt tidspunkt å ta opp dette temaet på. Begynn med å fortelle han hva som var godt (det var utrolig godt når du tok på meg der..., jeg liker den stillingen o.s.v) Hvis dere begynner forsiktig sånn, så blir det lettere etterhvert. Jeg og min kar har snakket om sex og hva vi liker omtrent fra begynnelsen av, og det er så godt å være så trygg på en person. Det er klart at noe kan være litt "ekkelt" eller vanskelig å snakke om, men når dere etterhvert blir vant til å snakke om sex blir det også lettere å snakke om det som er vanskelig.
Phantasy Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 Enig med gjest over her. Men jeg tror også at dere bare må prøve å gjøre det. For ja, det kan være pinlig og litt rart til å begynne med, men det vil bare gi gode resultater vil jeg tro da. For da lærer dere hverandre bedre å kjenne og kan finne ut mer av hva liker dere og ikke osv.
Buster Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 Enig med gjesten som skriver at det beste og kanskje mest naturlige tidspunkt er like etter sex. Dette da dere allerede har hatt noe veldig personlig sammen og gjerne ligger inntil hverandre og har roen. Begynn med å si hva som var godt, hva du likte ekstra godt, spør om det er noe han eller hun setter ekstra pris på osv. Samb oer og jeg kan gjerne snakke om sex og det er helt natrulig å snakke om alt sammen liksom.
Gjest Malina Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Etter sex er ett perfekt tidspunkt å ta opp dette temaet på. Begynn med å fortelle han hva som var godt (det var utrolig godt når du tok på meg der..., jeg liker den stillingen o.s.v) Hvis dere begynner forsiktig sånn, så blir det lettere etterhvert. Godt tips!
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #10 Skrevet 1. juli 2006 Tusen takk for mange gode tips! Spesielt det å snakke om det like etter sex, skal prøve det neste gang jeg ser typen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå