Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #21 Skrevet 25. juni 2006 Never er ikke fin i det hele tatt, den så fin ut i boksen, men ser nesten litt rosaaktig ut på veggen.
Arwen Skrevet 25. juni 2006 #22 Skrevet 25. juni 2006 Never er ikke fin i det hele tatt, den så fin ut i boksen, men ser nesten litt rosaaktig ut på veggen. ← Never kan være fin den, hos meg i min leilighet var den fin i ett rom, men ikke helt heldig i ett annet. Jeg tror ikke jeg hadde turt å bruke den igjen (fordi den lett blir feil og fordi jeg ikke har tålmodighet til å prøvemale) men at den aldri er fin blir feil å påstå.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #23 Skrevet 26. juni 2006 Vi prøvde den på soverommet da vi pusset opp. Synes den ble veldig gulaktig hos oss og jeg likte den ikke i det hele tatt. Den var noe helt annet enn jeg hadde trodd, trodde den skullle være mer som en mørkere utgave av latte. Den ble fort byttet ut med lys antikk. Fornøyd nå ← Never gul? Sikker på at det ikke var nevada?
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #24 Skrevet 26. juni 2006 Det stemmer at det fort blir rosaskjær i never. Vi har den i gangen og på kjøkkenet hjemme og jeg er ikke helt superfornøyd.... Morgenlys er en kjempefint lys farge som passer godt til hvitt.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #25 Skrevet 26. juni 2006 Noen nevnte sushi.. Jeg har den på en vegg i stuen . Det er en mellombrun farge . Den er veldig fin, men det er alltfor mye farge til å male en hel stue i .
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #26 Skrevet 26. juni 2006 Noen nevnte sushi.. Jeg har den på en vegg i stuen . Det er en mellombrun farge . Den er veldig fin, men det er alltfor mye farge til å male en hel stue i . ← Det er smak og behag. Jeg for min del liker ikke forskjellige farger på veggene i et rom.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #27 Skrevet 26. juni 2006 Det er smak og behag. Jeg for min del liker ikke forskjellige farger på veggene i et rom. ← Ok. Mye mørkere en Never retter jeg det til...
Gjest Tusteguri Skrevet 26. juni 2006 #28 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har never i gangen og jeg er ikke fornøyd! Den skjærer for mye mot rosa, så det er ikke lenge til jeg skal male over igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #29 Skrevet 27. juni 2006 Never gul? Sikker på at det ikke var nevada? ← Helt sikker. Har spannet stående på boden enda. Og jeg skrev om ikke at veggene mine ble gule da, men jeg synes det var et gulskjær i den. Har sikkert noe med lyset å gjøre.
Gjest tjomboline Skrevet 28. juni 2006 #30 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har Never på kjøkkenet mitt og er veldig fornøyd. Ikke antydning til rosaskjær der. Har derimot malt med Bast på stua og den virker altfor rosa Lyset har nok mye å si.
lillesky Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #31 Skrevet 28. juni 2006 Flott! Vi går får Never. Skal male strøk 3 og 4 i morra... Funderte litt på Bast faktisk, men den så så mørk ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå