Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har litt ømme bryster nå, men jeg er mitt i syklusen min. Skal ikke ha mensen ennå. Noen som vet hvorfor????
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Kanskje du er gravid.Ømme bryster er jo et tegn på bla.graviditet
Gjest Tanita Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Jeg kan ha ømme pupper i flere uker i strekk uten at det er noe som graviditet eller noe. Kan være hormonelt.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Jeg kan ha ømme pupper i flere uker i strekk uten at det er noe som graviditet eller noe. Kan være hormonelt. ← Ja, det var i grunn det jeg tenkte at de var. Sikker hormonene mine som tuller seg ja...
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Jeg kan også ha ømme bryster nå og da, av og til flere uker i strekk (er så plagsomt...) For min del tror jeg det har litt med at jeg har gått opp et par str (spiser for mye?hehe...) + at det sikkert har med hormoner og gjøre også. SÅ det er nok normalt å ha det av og til!
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Jeg kan også ha ømme bryster nå og da, av og til flere uker i strekk (er så plagsomt...) For min del tror jeg det har litt med at jeg har gått opp et par str (spiser for mye?hehe...) + at det sikkert har med hormoner og gjøre også. SÅ det er nok normalt å ha det av og til! ← Jeg har gått endel ned i vekt.. kan jo være det som gjør de..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå