Gå til innhold

Ømme bryster

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Jeg har litt ømme bryster nå, men jeg er mitt i syklusen min. Skal ikke ha mensen ennå. Noen som vet hvorfor???? :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du er gravid.Ømme bryster er jo et tegn på bla.graviditet

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg kan ha ømme pupper i flere uker i strekk uten at det er noe som graviditet eller noe. Kan være hormonelt.

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Jeg kan ha ømme pupper i flere uker i strekk uten at det er noe som graviditet eller noe. Kan være hormonelt.

Ja, det var i grunn det jeg tenkte at de var. Sikker hormonene mine som tuller seg ja... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kan også ha ømme bryster nå og da, av og til flere uker i strekk (er så plagsomt...)

For min del tror jeg det har litt med at jeg har gått opp et par str (spiser for mye?hehe...) + at det sikkert har med hormoner og gjøre også.

SÅ det er nok normalt å ha det av og til!

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
Jeg kan også ha ømme bryster nå og da, av og til flere uker i strekk (er så plagsomt...)

For min del tror jeg det har litt med at jeg har gått opp et par str (spiser for mye?hehe...) + at det sikkert har med hormoner og gjøre også.

SÅ det er nok normalt å ha det av og til!

Jeg har gått endel ned i vekt.. kan jo være det som gjør de.. :ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...