Gå til innhold

kva farga ska dåke ha?

Tiri

Anbefalte innlegg

eg synest det hadde vert spennande og høyrt kva for nokre farga dåke skal ha i bryllaupe. sjølv så ska eg ha kvit, sølv, beige. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde planer om å ha champagne ( som kjolen) og dyp rød, ikke noe brannbil rød, men skikkelig dyp..men ei på jobben mente at nei det gikk ikke an. Nå vet jeg ikke.... icon_confused.gifNoen som foresten vet hva en slik rød rose heter? Har forøvrig sett en nydelig bukett med nettopp disse fargene...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal ha mørk blå, sølv og kremhvit. Duken skal være helt hvit og lysene mørke blå med sløyfer av sølv.... Tror det blir kjempefint.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest perle

Vi skal ha rød, grønn og kremhvit. Har tenkt å ha bukett med røde roser, noe hvitt og eføy, også blir det eføy og røde roser inni klasskuler på bordet. Tror det kan bli ganske flott. Tradisjonelt, kanskje, men jeg syns det er fint, jeg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha hvitt, gull, sølv og en svak farge til avhengig av hvilken blomst jeg skal ha i buketten.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha mørk lilla og mørk rød. I buketten har jeg lyst å ha røde peoner og lilla hortensia.

Var litt i tvil ang. fargevalget, men tror det blir bra.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha rød, som heller mot oransje, grønn og hvit. Tror jeg da... Ønsker sånne flame-calaer i bukettene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på om det blir de fargene til slutt, men de fargene vi har bestemt oss for er; mørk dyp grønn og aprikos.

Hvis vi finner det, så skal vi ha aprikosfarvede pyramidelys på speil. Tre og tre sammen - i tre forskjellige størrelser.

Ellers har jeg ikke tenkt så mye over hvordan vi skal ha det.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha hvitt, sølv og calla blomst som gjennomgangsfarger/tema. Skal ha en enkel bukett med fem langstilkede hvite callaer med hvitt bredt bånd og sølvtråd pent surret rundt stilkene (samlet). icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Vi skal antageligvis ha rustrød og varm oransje - tror jeg. Har laget invitasjonene med disse to fargene og det ble kjempefint. Skal også ha Calla `Flame` bukett, som har en rød/oransje farge (en annen her også skulle ha det så jeg), tror det blir fint! Supplerer vel med en mer nøytral farge også, vi får se. Skal kanskje pynte med gerbera og roser, er ikke sikker på noe ennå.

Hilsen Spoon

13 juli 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower

Hei!

Vårt gjennomgangstema er mørkegrønt, sølv,dyp- røde roser, eføy og hvite calla'er. Alt unntatt de hvite calla'ene preger papirmateriale som invitasjoner, festprogram o.l., mens calla'ene er med i brudebukett, borddekorasjon og på bryllupskake (men da i marsipan). Klassisk, men svært vakkert etter vår smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest KristinK

Vi kommer til å hovedsaklig bruke gull og hvitt. I tillegg skal vi nok enten ha grønne eller burgunderrøde servietter.

Innbydelene våre er i hvitt og gull, så vi prøver å holde oss til denne så mye som mulig.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisann!

Gjennomgangsfargen vår ska være en lys gulfarge icon_smile.gif da vi gifter oss i Påsketiden syntes vi det passet ganske så godt +++ det er jo vår farge da icon_smile.gif

31 dager igjen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke HELT bestemt enda, men tror det blir hvitt og sølv.

Det blir kanskje litt "blasst" det... Hva synes dere? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...