Gjest Gjest_Capio_* Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Jeg er en sykepleierstudent med deltidsstilling i hjemmesykepleien. Sjefen min spurte meg på senvinteren om jeg var intrs. i å jobbe fulltid i sommer. Sa det var ok og spurte samtidig om jeg kunne få fri en bestemt uke i juli samt de to første ukene i august, dette sa hun var i orden. Når jeg kommer på jobb i dag og ser på turnusen for sommeren så viser det seg at hun har satt meg opp på jobbing hver dag (med unntak av annenhver helg), ferien min inkludert. Selv gikk hun ut i ferie nå sist fredag. Har nevnt det til noen kolleger uten å ha fått noe særlig råd. Hva gjør jeg? Råd? Takk for svar. Capio
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Jeg hadde ringt sjefen på mobilen og sagt at her var det gjort en feil!!
La Luna Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Dette har hun helt sikkert glømt Ring henne og si at du, som du tidligere har sagt til henne, dessverre ikke har mulighet til å jobbe disse ukene, og at hun nesten må finne noen andre da. Har du sagt i fra at du ikke kan og hun har sagt det er greit, er det hun som må ordne opp i feilen sin. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Ja, ring henne og gi beskjed om at det er gjort en feil!
Gjest Gjest_Capio_* Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Ok, takk for svar. Vegrer meg litt å ringe henne på privaten, spes. i ferien, men er vel ingen vei utenom. Capio
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Det er vel noen andre som har ansvaret mens sjefen din er i ferie? KAn du ikke snakke med den personen?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Uansett må noen ordne opp i det her. Er jo ikke riktig at du skal miste ferie pga rot fra andre. Er det ingen andre som kan hjelpe deg så ring henne på privaten, sånn er det bare...............
Pilar Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 Ok, takk for svar. Vegrer meg litt å ringe henne på privaten, spes. i ferien, men er vel ingen vei utenom. Capio ← Det er jo hun som har gjort en feil her, og da må det være greit å ringe henne og få ordnet opp i dette. Eventuelt få tak i hennes stedfortreder som kan bekrefte at ferien du ble lovet er OK.
Gjest Gjest_Capio_* Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Skal på jobb i morgen og skal igjen prøve å finne ut hvem som er stedfortreder da. Finner jeg ikke ut av det, så ringer jeg henne på privaten. Capio
Ugla Skrevet 26. juni 2006 #10 Skrevet 26. juni 2006 Det er vel noen andre som har ansvaret mens sjefen din er i ferie? KAn du ikke snakke med den personen? ← Snakk med stedfortreder. Så kan event h*n ta kontakt med sjefen (de har event. også en avtale om kontakt med hverandre under ferien). Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå