Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fått 15 mg sobril som jeg skal ta til en undersøkelse på mandag. Men lurer på...hvor "beroliget" blir man egentlig med en slik pille? Man blir vel ikke helt likeglad...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Tror jeg har prøvd det en gang. Mener det var 10mg og ærlig talt - jeg kjente ingen forskjell.

Skrevet

Det varierer så sterkt fra person til person at ingen her kan gi deg noe godt svar på det, desverre..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tar en sobril av og til. Egenlig for angst og hvis det blir litt for mye for meg.

Men synes egentlig jeg ikke merker så mye.

De fungerer bedre som sovemedisin. Tar litt tid før den virker synes jeg.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg tok sobril som sovemedisin en gang, men det var skikkelig sterkt for meg. Umulig å holde seg våken iallefall, og sov kjempetungt - likevel kunne jeg våkne i mellom og oppføre meg som om jeg var våken, men ikke huske noenting av det etterpå. *Skummelt*

Skrevet
Det varierer så sterkt fra person til person at ingen her kan gi deg noe godt svar på det, desverre..

Enig. Virkningen er veldig forskjellig fra person til person. En veninne av meg merket absolutt ingenting,mens jeg merket at jeg slappet mer av. Noen blir også skikkelig dårlig av dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...