Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Er på slankern. Betyr dette at jeg ikke får flere strekkmerker nå på vei ned? Kan de kanskje bli tydeligere i en fase??
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Det har nok ikke noe å si på strekkmerkene dine, bortsett fra at du mest sannsynligvis ikke vil få flere som er der grunnet vekt.
Eføy Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Siden du nå går ned i vekt, vil i hvertfall fargen på strekkmerkene endre seg. De jeg fikk når jeg la på meg, var blå og røde. Nå som jeg har kvittet meg med deler av det jeg har lagt på meg, så er de blitt i samme farge som huden min, og dermed gudskjelov ikke så synlige heller.
Gjest 1111 Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Siden du nå går ned i vekt, vil i hvertfall fargen på strekkmerkene endre seg. De jeg fikk når jeg la på meg, var blå og røde. Nå som jeg har kvittet meg med deler av det jeg har lagt på meg, så er de blitt i samme farge som huden min, og dermed gudskjelov ikke så synlige heller. ← Men det er jo noe som skjer med alle strekkmerker, uansett hvilken vekt man har. De er gjerne blå og røde først da de er nye, men så går det litt tid, også blekner de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå