Gå til innhold

Økonomisk mislighold og annet kaos

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet kvinne
Skrevet

Finnes det noen steder hvor man kan ta kontakt når man trenger rådgivning i veldig private saker. Jeg er en ressursterk kvinne, separtert på tredje dagen, som har uforskyldt har havnet midt oppi en krise. Krisen gjelder ikke direkte meg selv, jeg har en god jobb, villa, bil og masse andre eiendeler som særeie. Dette gjelder min nå eks-mann som det viser seg har gjort endel makabre økonomiske overgrep mot min far som ligger på sykehjem. Min eks. skylder dette på at han i den tiden dette skjedde var grepet av såkalt "spillegalskap". Akkurat dette stiller endel personer i min familie seg litt tvilende til. Jeg for min del er enda i en slags sjokk-tilstand, orker rett og slett ingenting for tiden, jeg knapt spiser eller sover. Har heldigvis en forståelsesfull sjef som har bedt meg være hjemme til over nyttår. Jeg føler at livet mitt er lagt i ruiner, alt jeg har drømt og gledet meg til er gått i vasken. Min søster skjeller meg ut og mener og tror at jeg har hatt en finger med i spillet. Midt oppi dette så har jeg to barn å ta meg av, barn som sørger over en far som jeg måtte sende på dør. Min familie vil aldri se min eks. for sine øyne så lenge de lever. Hva i all verden skal jeg gjøre ? Julen er rett om hjørnet, og slik det ser ut nå så kommer jeg til å feire julen og nyttår alene med mine

barn.

Videoannonse
Annonse
Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med en advokat, de kan i alle fall gi deg et bilde av hvilke rettigheter og plikter du har i din situasjon og de kan også si noe om det økonomiske misligholdet og om mulige konsekvenser det har.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...