Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 På samordna opptak sine sider står det at man får tilsendt nytt brukernavn og passord med omslagsarkene. Jeg mottok jo omslagsark, men kan ikke huske noe nytt brukernavn eller passord, og kan fortsatt logge inn med det gamle. Kan jeg fortsette å bruke det gamle (det jeg registrerte når jeg la inn søknad tidligere i år), eller vil dette slutte å virke?
Gjest Gjest_WildRose_* Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 På samordna opptak sine sider står det at man får tilsendt nytt brukernavn og passord med omslagsarkene. Jeg mottok jo omslagsark, men kan ikke huske noe nytt brukernavn eller passord, og kan fortsatt logge inn med det gamle. Kan jeg fortsette å bruke det gamle (det jeg registrerte når jeg la inn søknad tidligere i år), eller vil dette slutte å virke? ← Jeg har også fått den samme beskjeden,jeg har senest forandret på søknaden min i dag ( 26 juni) på nett og jeg har brukt samme passord hele tiden. Endringene er registrert også.( fikk en mail på dette)Så egentlig vet jeg ikke hvorfor de skrive at vi skal ha nytt passord..
Quirky Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Jeg logget meg nettopp inn med det gamle passordet..håper virkelig at de ikke har tenkt å begynne å tulle med noe nytt passord, jeg er på ferie når svarfristen går ut, og har ikke veldig lyst til å miste studieplassen min p.g.a innloggingstrøbbel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå