Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #21 Skrevet 27. juni 2006 Dersom du får prøve sentralstøvsugeren i en trapp vil du ikke være i tvil lengre. Ufattelig godt å slippe den tunge maskina balanserende i trappa. Vi er kjempefornøyde med vår sentralstøvsuger.
Bellanice Skrevet 27. juni 2006 #22 Skrevet 27. juni 2006 Ingen erfaringer, men ville ikke bygd uten. Gleder meg til sende luften rett ut. Gleder meg til å slippe å dra på støvsugeren som lager merker i terskler og på veggen og som stadig må stikkstøples om fordi ledningen er for kort. Gleder meg til å ha slik smuleskuff i sokkelen under kjøkkeninnredningen hvor smuler bare kan kostes inn (vurderer det også i gangen hvor Prototypen høyst sannsynlig har ambisjoner om å dra med seg sand inn). Ikke minst gleder jeg meg til å koooose med en 9 meter lang slange (OK, det var en overdrivelse, men vi skal nok få system på det også). Sånn, ble mannen overbevist nå? ← Vi fikk sånn smuleskuff i nyhuset, og det anbefales på det sterkeste. Ganske enkelt genialt Veldig glad i resten av sentralstøvsugeren også altså. Eneste er at den suger bittelitt mindre bra enn Miele'n.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #23 Skrevet 27. juni 2006 Flexit anskaffet nettopp ! Vi gleder oss, har mange rom både oppe og nede og det er mildt sagt et ork å dra støvsugeren opp og ned trappa. Uttak i gangen til bilrenhold - høres smart ut. Den vil vel snekker'n min også falle for tenker jeg
Twigi Skrevet 27. juni 2006 #24 Skrevet 27. juni 2006 Ville aldri vært foruten sentralstøvsugeren! Husk sterk nok motor, og tipset med hoftehøyde er bra, sammen med tipset om uttakt tilgjengelig for bilrenhold (vi krabber ut av kjellervinduet med slangen.....)
Gjest Fruktfat Skrevet 27. juni 2006 #25 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Uttak i gangen til bilrenhold - høres smart ut. Den vil vel snekker'n min også falle for tenker jeg ← det var min bilinteresserte kjære som syntes det var en bra ide. og den er ikke i gangen; men ute! uttaket sitter ute på veggen under ringeklokka. Endret 27. juni 2006 av Fruktfat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå