Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen vits i å forsøke å utsette mensen denne måneden (ved å hoppe over sukkerpillene når man tar p-piller) når man allerede har mellomblødninger... Nå har jeg blødd nesten en uke, og skal liksom begynne på sukkerpillene om et par dager. Men slutter jeg å blø dersom jeg hopper over dem, eller fortsetter det bare allikevel?

Usj, jeg skulle jo ha spurt legen min og dette, men jeg får jo pokker ikke tak i ham på tlf for tiden :sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Det er det vel egentlig ikke noe fasitsvar på, men tror jeg hadde valgt å ta sukkertablettene og la mensen gå som normalt. Når man hopper over en menstruasjon får man også ofte mellomblødninger, og det tilsier kanskje at du heller får mer mellomblødninger enn du allerede har.. :roll:

Endret av Freckles
Skrevet

*sukk* var vel det jeg kom fram til også. Er bare så lei :grine:

Jaja, overlever vel :)

Gjest Gjesta
Skrevet
*sukk* var vel det jeg kom fram til også. Er bare så lei :grine:

Jaja, overlever vel :)

Vet hva du mener, har mellomblødninger selv, satser på at de går over når jeg nå snart er ferdig med sukkertablettene. Teite mellomblødninger! :sur:

Skrevet

huff, ja. Da jeg begynte på p-pillene, sa legen at det var vanlig med mellomblødninger de første tre månedene :overrasket: Hmm... Da har jeg hatt nok mensen til å tilsvare et halvt år, jeg. Det burde nesten være en slags premie involvert, synes jeg :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet

Du får ringe til legen din og gjøre krav på premie. ;)

Gjest Jente_81
Skrevet

Jeg slet med mellomblødninger en periode

Hadde blødninger i flere uker i strekk, prøvde det du foreslo... men det gikk ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...