Gå til innhold

HVOR MANGE KCAL I ET GULLBRØD?

Anbefalte innlegg

Gjest tjukk nå???
Skrevet

hvor mange kcal er det i det røde gullbrødet i fra nidar????????

jeg spiste ett og fikk så dårlig samvittghet!!!!!!!!!!!!!

vet noen?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Du blir ikke tjukk pga 1 gullbrød.

Gjest Gjest
Skrevet

hvor mange kcal er det da??? det sto ikke på papiret.

Skrevet

310 kcal, 8.5 g protein, 18 g fett (kun 4 g mettet, mesteparten er god hjertevennlig fett), 29 g karbohydrater, det meste av karbohydratene (26 g) er tilsatt sukker. Den totale karbohydratmengden fra 65 g marsipanbrød tilsvarer omtrent karbohydrater fra 2 brødskiver.

Sakset fra kondis.no. Siden 1 kilo tilsvarer 7000 kcalorier kan du altså spise 22,5 gullbrød før du øker kroppsvekten med kilo'en..

Gjest ikke tjukk jeg nei
Skrevet

den inneholder 310 kcal. jeg fant det ut. denne er nok av den sunneste sjokkisen. :):hoppe::)

Gjest Gjest
Skrevet
310 kcal, 8.5 g protein, 18 g fett (kun 4 g mettet, mesteparten er god hjertevennlig fett), 29 g karbohydrater, det meste av karbohydratene (26 g) er tilsatt sukker. Den totale karbohydratmengden fra 65 g marsipanbrød tilsvarer omtrent karbohydrater fra 2 brødskiver.

Sakset fra kondis.no. Siden 1 kilo tilsvarer 7000 kcalorier kan du altså spise 22,5 gullbrød før du øker kroppsvekten med kilo'en..

tsakk jeg så det selv også. den virker ganske bra denne sjok0oladen i forhold til daim og snickers som inneholder 750 kcal.

• 3 år senere...
Skrevet

Himmel, folk mister jo helt vett og forstand når det kommer til kalorier og vekt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg skal ikke si noe for sikkert, men det er vel rundt regnet ca. 600 kcal. pr. 100 gram. Da er det en smal sak å regne ut.

Skrevet

:hoppe:

Da vet jeg hvilken sjokolade jeg skal spise om jeg absolutt mååå spise sjokolade! ;)

Skrevet

Hehe, fire år gammel tråd gitt, jeg er sikker på at trådstarter har forbrent de 310 kaloriene by now :fnise:

Gjest Trolletrine
Skrevet
Hehe, fire år gammel tråd gitt, jeg er sikker på at trådstarter har forbrent de 310 kaloriene by now :fnise:

:ler:

Skrevet
Himmel, folk mister jo helt vett og forstand når det kommer til kalorier og vekt.

Enig.. :enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...