Cata Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 I to kvelder har jeg nå forsøkt å installere ZoneAlarm brannmuren på PC'n min. Stort sett ender det med at jeg ikke får tilgang til routeren, -eller i allfall finner ikke PC'n IP-adressen når den søker etter det trådløse nettverket. I kveld trodde jeg jeg var i havn. Jeg hadde installert "Alarmen" og fått satt den opp slik at jeg både kom på nett og hadde kontakt med MSN. Så fikk jeg forespørsel om noe jeg mente måtte være en oppdatering og klikket "ja". Dermed var det full lockout igjen. Skjønner null av dette her. Kan det være at den kommer i konflikt med antivirusprogrammet? Vanskelig å få avinstallert er den også. Kan nevne at jeg har Norman antivirus og dessuten SpySweeper, men den sistnevnte spør om jeg vil godta ZoneAlarminstalleringen så jeg tror ikke det er noen konflikter der.
Gjest StoreSky Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Man bør ikke ha to brannmure programmer, de begynner å krangle (altså, jeg vet ikke hvordan forklare det, he he) Jeg har zonealarm og det funker fint. Og avast! som sånn derre anti-virus.
Gjest StoreSky Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 ps. søk her inne så finner du et program som tar seg av Norman -var et herk for min datamaskin iaf, Men et program fixet biffen!
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Siste versjon av Zonealarm blokkerer MSN messenger. Det er ikke noe fiks for dette foreløbig. Du må i såfall vente på en oppgradering av programmet som fikser denne feilen!
Gjest StoreSky Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 jeg har oppdatert zonealarm og har ikke problemer med MSN
Cata Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. juni 2006 Å, Normans brannmur har jeg avinstallert for et par uker siden. Ville ikke ha krangel mellom de to. Det er antivirusen jeg har fremdeles. Og siden jeg bare ville ha brannmuren til ZoneAlarm og ikke resten av sikkerhetspakken, så burde det ikke bli noe trøbbel der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå