Gjest Gjest_supersnuppa_* Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Har spekulert litt på dette med vaginal orgasme, og g-punktet. I visse stillinger kjenner jeg tydelig at han er borti noe inni meg som gjør veldig godt, men om det er derfra orgasmen kommer er jeg litt usikker på. Jeg får akkurat de samme reaksjonene som ved klittorgasme, (det trekker seg kraftig sammen i musklaturen inni meg) Blir tilogmed litt øm på klitten etterpå. Så leste jeg at klitten faktisk er mye større enn det som vises utenpå, at "bunnen" av klitten faktisk er inni skjeden og at det går nervetråder 4 - 5 cm inn der. Jeg tror at det er de nervetrådene som blir stimulert i visse stillinger (bakfra og jeg på rygg med beina lent opp mot hans skuldre) Når jeg er skikkelig kåt så går det bare ett par minutter før orgasmen er der i disse stillingene. ER det kanskje sånn at penis kommer nærmere disse nervetrådene i disse stillingene? Får ikke orgasme i noen andre stillinger. Jeg får lett orgasme ved når klitten blir stimulert, både når jeg onanerer og når han fingrer meg.
DrDexter Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 g-punktet sitter over åpning rett under klitoris en plass, siden mange peniser er litt bøyd oppover merkes det godt om du ligger på rygg og har beina opp. Vaginale orgasmer oppnås som regel bare om han trenger veldig langt inn i deg og nesten bunner deg, disse gir dåg en litt annen følelse og kan vel enten føles sterkere eller svakere enn klitorisorgasmer.
Gjest d'Arc Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Vaginale orgasmer er jo de du kan oppnå "inni der". Ergo: G-punktsorgasme er en slags vaginal orgasme. Klitorisen min er også følsom etter en g-punktsorgasme, så det er mye mulig du fikk det.
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Dr Dexter, du kan neppe gi mange kvinner orgasme.. G-punktet sitter inne i skjeden.....
Wonderwoman Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 Klitoris er alltid involvert når en kvinne får orgasme. Klitorisvevet ligger også rundt urinrøret på begge sider, og det er mest sannsynlig dette som forårsaker det man kaller g-punkts orgasme. Forskere har aldri funnet vev som utgjør g-punktet, men klitorisvevet ligger altså også i det området. I selve skjeden finnes ikke nok nervetråder til å gi orgasme. Jeg har sett klitoris-dokumentar på tv (Hadde aldri trodd at klitoris var et så "stort" organ...)
Gjest d'Arc Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Klitoris er alltid involvert når en kvinne får orgasme. Klitorisvevet ligger også rundt urinrøret på begge sider, og det er mest sannsynlig dette som forårsaker det man kaller g-punkts orgasme. Forskere har aldri funnet vev som utgjør g-punktet, men klitorisvevet ligger altså også i det området. I selve skjeden finnes ikke nok nervetråder til å gi orgasme. Jeg har sett klitoris-dokumentar på tv (Hadde aldri trodd at klitoris var et så "stort" organ...) ← Men har jeg klitorisnerver heeeelt inni der da? :klø: For jeg får nemlig orgasme av støt langt oppi der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå