Gå til innhold

lurt ved handel på finn.no...


Thomasine

Anbefalte innlegg

:frustrert: Har handlet på finn.no. Har gjort dette flere ganger og blitt fornøyd hver gang - også som selger...

Så handlet jeg ting nå, ikke allverdens dyrt, men det er et prinsipp!! :frustrert:

Ingen lurer meg uten at de merker det... :frustrert::riste:

Er på sms med vedkommende, men h*n svarer tregt. Varen er defekt... :sur:

Har innsett at jeg ikke får pengene tilbake :forvirret: , men jeg skal jaggu legge igjen spor etter meg jevnlig på mail og sms slik at h*n etterhvert angrer bittert for at h*n solgte meg varen!!! Jeg skal bli en "stalker" på sms og mail..:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Skjønner du blir sint, men er det verdt energien å forfølge vedkommende?

Hva får du igjen for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Nei, du kan så si...;)

Ikke annet enn litt selvtilfredstillelse, og kanskje et håp om at vedkommende tilslutt blir lei og betaler tilbake...?

...tough luck...I guess...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil tro du får det best ved å svelge den kamelen. Glem hele greia, og kos deg på St.Hans. :)

Irritasjon over noe du ikke får gjort noe med, er kun til skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd det kan slå tilbake på deg, forfølgelse/trakasering er ikke lov.

Dersom noen har solgt deg defekt vare, kan du anmelde for svindel til politiet. Vet ikke om det hjelper akkurat, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det...:)

Har roet meg litt, men skal nok purre etter pengene mine litt til. Har også sagt i fra at jeg evt. anmelder vedkommende for bedrageri...:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen etter... :(

Har også blitt lurt på finn.no, selv om det garantert er flere ordentlige selgere/kjøpere enn bedragerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter... :(

Har også blitt lurt på finn.no, selv om det garantert er flere ordentlige selgere/kjøpere enn bedragerne.

Kan jeg spørre hva som skjedde?

Sendte du penger uten å motta varen?

Var varen ødelagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte penger uten å få vare. Saken er anmeldt, så jeg vil ikke si så mye mer om det.

Jeg synes du skal mase på både sms og e-post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hufsa
:frustrert:  Har handlet på finn.no. Har gjort dette flere ganger og blitt fornøyd hver gang - også som selger...

Så handlet jeg ting nå, ikke allverdens dyrt, men det er et prinsipp!! :frustrert: 

Ingen lurer meg uten at de merker det... :frustrert:  :riste:

Er på sms med vedkommende, men h*n svarer tregt. Varen er defekt... :sur:

Har innsett at jeg ikke får pengene tilbake  :forvirret: , men jeg skal jaggu legge igjen spor etter meg jevnlig på mail og sms slik at h*n etterhvert angrer bittert for at h*n solgte meg varen!!! Jeg skal bli en "stalker" på sms og mail..:Nikke:

Skjønner godt du blir forbanna, ble selv lurt en gang.. :sur: bare småpenger, emn som du sier, prinsippet.. Jeg og ble "stalker" på sms og mail..men til slutt ga jeg opp. Artig så lenge jeg gadd :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jo ikke og anmelde heller jo. Jeg ble lurt en gang og fikk vite når jeg anmeldte personen at det var 11 andre som hadde anmeldt personene og, alle sakene ble henlagt. Og dette var dyre ting alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du blir forbanna, ble selv lurt en gang..  :sur: bare småpenger, emn som du sier, prinsippet.. Jeg og ble "stalker" på sms og mail..men til slutt ga jeg opp. Artig så lenge jeg gadd  :sjarmor:

:Nikke:

Ja, ikke sant? :)

Når de lager kvalm så kan de iallefall plages litt for det...:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper jo ikke og anmelde heller jo. Jeg ble lurt en gang og fikk vite når jeg anmeldte personen at det var 11 andre som hadde anmeldt personene og, alle sakene ble henlagt. Og dette var dyre ting alt sammen.

Ja, da er det ikke gøy... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...