Gå til innhold

Personlige Inn- og Utgangsmarsjer

Anbefalte innlegg

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Er det noen som har valgt mer personlige inn- og utgangsmarsjer enn de tradisjonelle?

Vi skal ikke gifte oss i kirken, og ønsker heller ikke de orgel-marsjene.

Hører gjerne hvilke sanger dere valgte å bruke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som utgangsmarsj skal vi ha en tradisjonell en. Men som inngang skal vi ha "How beautiful" men Twila Paris. Den er bare nydelig. Blir finere og finere hver gang jeg hører den.How beautiful Sang nr 8

Skrevet

Jeg vil ha Vamp sin Tir Na Noir i bryllupet mitt...mulig vi bruker den som enten inn eller utgangsmusikk.....

Skrevet

Som inngangsmarsj skal vi ha "solveis sang" av E.Grieg. Som utgangsmarsj skal vi ha "bryllupsdag på trollhaugen" av Grieg :)

Gjest Gjest
Skrevet

Secret Garden har noen veldig fine stykker som kan brukes.

Tirna Noir hørtes spesiell ut som bryllupsmusikk. Er det noen spesiell grunn til at den er valgt?

Skrevet
Secret Garden har noen veldig fine stykker som kan brukes.

Tirna Noir hørtes spesiell ut som bryllupsmusikk. Er det noen spesiell grunn til at den er valgt?

Ikke annet enn at den er sinnsykt fin....

Har hørt flere som bruker den i kirken....

(Men vi skal uansett ikke gifte oss i kirken da...)

Gjest lillelou
Skrevet
Ikke annet enn at den er sinnsykt fin....

Har hørt flere som bruker den i kirken....

(Men vi skal uansett ikke gifte oss i kirken da...)

Jeg syns også den er veldig fin,men forbinder den STERKT med død og begravelse,ikke bryllup.

Skrevet
Jeg syns også den er veldig fin,men forbinder den STERKT med død og begravelse,ikke bryllup.

For ordens skyld: hvis vi bruker den (noe jeg tror vi skal) så kommer vi til å bruke den uten tekst....en instrumentalversjon...

Gjest Gjest
Skrevet

dersom man gjør de instrumentalt med en trompet eller annet enkelt instrument så er det helt utrolig hva man kan bruke! Tenk over om dere har en favoritt sang, og prøv å nynn denne og se hvordan det føles :)

Skrevet

som inngangsmarsj skal vi ha You`ll newer walk alone

ut blir det From this moment.

Gjest Svimle
Skrevet

Inn: "Right here waiting" (Richard Marx) - fremføres på piano (uten vokal)

Solistinnslag: "Ballade pour Adeline" (piano)

Solistinnslag: "From this moment" (Shania Twain) - gitar og vokal (mannlig vokalist)

Ut: "The rose" (Bette Midler) - fremføres på piano (uten vokal)

Skrevet

Svigerinna mi hadde en instrumentalversjon av Jon Blund som inngangsmarsj. Hun giftet seg ikke i kirken.

Selv har jeg lyst å ha You'll never walk alone.

Skrevet

Sambo er LFC supporter. Han har bare et par kompiser som er LFC supportere, så det blir nok ikke rare allsangen, nei. ;)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Silly_*
Skrevet

Hva skjedde med de tradisjonelle brudemarsjene? Sånn som Prince of Denmark, osv?

Skrevet
Hva skjedde med de tradisjonelle brudemarsjene?

De bruker omtrandt alle....,her var det spørsmål fra noen som ønsket noe annet...enkelt og greit.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Stemmer at vi ønsket noe annet enn de tradisjonelle marsjene. Takk for inspirasjon, som har gitt oss hva vi ønsket. Morsomt å høre at man faktisk nå kan velge mer eller mindre akkurat hva man vil, og at flere har gjort akkurat det :)

Vi har endt opp med noen jazzmusikere som skal spille, både mens min far og jeg kommer inn, men også når min kjære og jeg går ut. Tror det kan bli bra! Ihvertfall blir det veldig personlig og originalt. Gleder meg allerede!!

Skrevet

Jeg har lyst til å bruke Truly, madly, deeply med Savage Garden, den er nydelig. Elsker også Angels med Robbie.... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Elsker også Angels med Robbie....  :sjenert:

Den er nydelig! Men den er og den sangen som i storbritania blir mest brukt i begravelser...

Skrevet

Inn hadde vi canon i d-dur av Pachelbel. Den ble spilt på fiolin sammen med orgelet, og det var helt nydelig!!

(fordi som ikke vet hvilken det er, så spilles den faktisk i bakgrunnen på coca cola sin VM-reklame :ler: den hvor de roper "GOOOOOOOAAAAAL!!!" og alle blir venner...... - vi hadde selvfølgelig valgt den før den reklamen kom på luften... haha :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...