Gå til innhold

Kjøper du på salg "bare fordi det er salg"?


Sarah Salamander :-)

Anbefalte innlegg

Her i Bergen er salget i full gang og jeg blir helt vill i blikket av alle plakatene med -50% , -70% osv.

Har en tendens til å shoppe ting bare fordi de er billige og ikke nødvendigvis fordi jeg trenger det... synes det kjempe gøy selv om jeg ofte ender opp med unyttige ting.... :ler:

Er det flere som blir tiltrukket av salg og bruker unødvendig mye penger på pjank nå om dagen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajaja, jeg kjøper hva som helst bare det står rabatt på det. Helt ukritisk. Jeg er handelsstandens beste venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alt mulig rart på salg. Elsker å tro at jeg har spart pengen på det.

Tøy derimot handler jeg aldri på salg. Jeg hater klesbutikker når det er mange folk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok hatt en tendens til å kjøpe ting og klær som egentlig ikke er så fine på salg fordi det har vært billig. De fleste slik ting forsvinner igjen ganske fort, og klærne blir oppussigsklær. Så nå har jeg sluttet med det. (prøver i alle fall :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg kombinert med skattepenger er en dårlig deal, særlig når de pengene er ment til ferie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste årene har jeg blitt myyyyyye flinkere til å unngå impulskjøp på salg. Men jeg handler gjerne på salg om det er noe jeg trenger og venter gjerne et par uker med å anskaffe en vare jeg antar snart kommer på salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg er motsatt; jeg er ikke så glad i å handle på salg, hvis det da ikke viser seg at noe jeg allikevel har vært på utkikk etter, er nedsatt. Som for noen dager siden, da jeg kjøpte "kåpe"/lang jakke hos Benetton nedsatt fra 1500 til 1000. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg handler ikke på salg bare fordi det er salg. Kjøper jeg noe så er det enten fordi jeg har lyst på det eller trenger det, og det skader ikke om det er billig i tillegg. Men jeg kjøper ikke bare fordi det er billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...