Gå til innhold

Fortsette å knulle etter orgasme?

Fremhevede innlegg

Gjest Eline ikke pålogget
Skrevet

Det gjør meg ingenting at typen fortsetter å knulle etter at det har går for meg.

Er det helt greit å fortsette for dere jenter???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig! Synes det er herlig jeg,.. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Kommer ann på .Noen ganger er det greit, andre ganger er det for følsomt og gjør bare vondt hvis han fortsetter med en gang.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det er deilig... Ekstra følsomt og godt! Hender at jeg kommer både en eller flere ganger til da... :D

Skrevet

Jepp, bare ok det.....

Gjest Aethra
Skrevet

Som oftest ja, men noen ganger er det så intenst at jeg heller ser at vi avlutter på annet vis ;)

Skrevet

Nei, hadde ikke klart det. Han klarer det heller ikke. Så det er ingen problem. :D

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke noe problem, bare godt......Når jeg har fått mitt, tar han meg somregel bakfra og det hisser meg opp igjen det. :klappe: Så fortsetter vi til han får sitt.

Skrevet

Ja, det er jo nesten bedre enn før orgasme! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er jo bare deilig! :) Er jeg riktig heldig kommer jeg igjen jeg også... :)

Skrevet
Kommer ann på .Noen ganger er det greit, andre ganger er det for følsomt og gjør bare vondt hvis han fortsetter med en gang.

Signerer!

Gjest Gjest_kvinne_*
Skrevet

Det er ekstra deilig da

Skrevet

Jeg får alltid en orgasme før vi starter samleiet jeg, så det plager meg ikke i det hele tatt.

Gjest Gjest
Skrevet

Naria, hvorfor? Hvordan?

Kanskje rart spørsmål, men siden det var "alltid", og ikke "innimellom"..

-Lluvy

Skrevet

Vel, jeg kommer ikke kun av penetrering, og har problemer med å komme når han er inne i meg, selv når jeg stimulrer klitoris. Derfor gir han meg en orgasme før vi begynner. Og da oftest ved oralsex.

Skrevet

Det gjør meg stort sett ingenting, men problemet kan være at jeg er sår eller at det kan bli litt vondt med en gang. Men jeg vil jo at han skal få sitt også, så ja.. Litt opp og ned egentlig.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...