Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Noen som har noen tips til steder jeg kan laste ned musikk? Gjerne link.
14062003 Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Det er ikke lov å diskutere ulovlig nedlastning, men min mann snakket om et russisk sted hvor han betaler 13 øre eller noe sånt for sangen. Det er fullt lovlig, for de forholder seg til de russiske reglene. Ellers har vel Apple noe? Som nå diskuteres av Forbrukerombudet. Mener VG og P4 også selger sanger til nedlastning, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #3 Skrevet 22. juni 2006 Noen som har noen tips til steder jeg kan laste ned musikk? Gjerne link. ← Google er din venn. Her inne er det fy, fy å snakke om sånt med mindre du er interessert i betalingssider som distribuerer musikk på lovlig måte.
Cronos Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Massevis av steder du kan laste ned musikk. Både lovlig og gratis. Prøv MP3 Street Legal. Ellers virker eMusic spennende. Der får du kjøpt mp3er som du kan bruke som du vil. Og ikke noe aac-dritt (Apple) som er begrenset.
reddevil Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 allofmp3.com er den russiske siden. Har brukt de selv mange ganger og lastet ned uten problemer. Betalt med Mastercard som ikke er knyttet mot bankkonto (altå ett rent kredittkort) så om noe skulle trekkes uten min velsignelse er det bare å motstride kravet overfor kortutsteder og det blir deres jobb og fikse pengene tilbake for deg. Men det har aldri skjedd noe tull med kortet mitt så lenge jeg har handlet på allofmp3.com http://www.allofmp3.com/ Eneste minuset med denne siden at de har lite norsk musikk
Dru Skrevet 28. juni 2006 #6 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Tråden er ryddet. Våre regler. Druscilla - mod Endret 28. juni 2006 av Druscilla
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 28. juni 2006 #7 Skrevet 28. juni 2006 Eneste minuset med denne siden at de har lite norsk musikk ← Minuset er at ingen ting går til artistene.
14062003 Skrevet 28. juni 2006 #8 Skrevet 28. juni 2006 Minuset er at ingen ting går til artistene. ← Hadde selskapene solgt til russland dersom selskapene (og dermed artistene) ikke hadde fått noe?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 28. juni 2006 #9 Skrevet 28. juni 2006 Nå er det vel akkurat det som ikke er tilfelle da, ser du. De utnytter et smutthull i russisk lovgivning, det hele er rett og slett tyveri. Tror du musikkbransjen hadde godtatt så lave priser uten DRM til kunder utenfor Russland?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 28. juni 2006 #10 Skrevet 28. juni 2006 Omtrent så glad er musikkbransjen i nettstedet: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=306619 ...men når det er sagt. Musikkbransjen har en del å lære av allofmp3.com sin salgsmodell - høy kvalitet uten DRM.
Glad Gutten Skrevet 1. juli 2006 #11 Skrevet 1. juli 2006 Kan man ikke laste ned musikk fra http://aresgalaxy.sourceforge.net/areshome.html tror det er lov
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå