Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har noen tips til steder jeg kan laste ned musikk?

Gjerne link.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lov å diskutere ulovlig nedlastning, men min mann snakket om et russisk sted hvor han betaler 13 øre eller noe sånt for sangen. Det er fullt lovlig, for de forholder seg til de russiske reglene.

Ellers har vel Apple noe? Som nå diskuteres av Forbrukerombudet.

Mener VG og P4 også selger sanger til nedlastning, jeg.

Gjest Gjest
Skrevet
Noen som har noen tips til steder jeg kan laste ned musikk?

Gjerne link.

Google er din venn. ;)

Her inne er det fy, fy å snakke om sånt med mindre du er interessert i betalingssider som distribuerer musikk på lovlig måte.

Skrevet

Massevis av steder du kan laste ned musikk. Både lovlig og gratis.

Prøv MP3 Street Legal.

Ellers virker eMusic spennende. Der får du kjøpt mp3er som du kan bruke som du vil. Og ikke noe aac-dritt (Apple) som er begrenset.

Skrevet

allofmp3.com er den russiske siden.

Har brukt de selv mange ganger og lastet ned uten problemer.

Betalt med Mastercard som ikke er knyttet mot bankkonto (altå ett rent kredittkort) så om noe skulle trekkes uten min velsignelse er det bare å motstride kravet overfor kortutsteder og det blir deres jobb og fikse pengene tilbake for deg.

Men det har aldri skjedd noe tull med kortet mitt så lenge jeg har handlet på allofmp3.com

http://www.allofmp3.com/

Eneste minuset med denne siden at de har lite norsk musikk

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Våre regler.

Druscilla - mod

Endret av Druscilla
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Eneste minuset med denne siden at de har lite norsk musikk

Minuset er at ingen ting går til artistene.

Skrevet
Minuset er at ingen ting går til artistene.

Hadde selskapene solgt til russland dersom selskapene (og dermed artistene) ikke hadde fått noe?

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Nå er det vel akkurat det som ikke er tilfelle da, ser du. De utnytter et smutthull i russisk lovgivning, det hele er rett og slett tyveri.

Tror du musikkbransjen hadde godtatt så lave priser uten DRM til kunder utenfor Russland?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...