Gå til innhold

Verk i armen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i en liten periode nå slitt med verk eller vondt i armen. Armen blir vond, men jeg kan fortsatt bruke armen - verket sitter lissom inne i armen.. Litt vanskelig å forklare, men håper noen skjønner det! Smertene minner meg om voksesmerter jeg hadde når jeg var liten, men jeg bør jo være ferdig utvokst nå?! Jeg har prøvd å ta smertestillende, men de virker ikke og jeg får også problemer med å sove om natten fordi det verker så mye..

Er det noen som vet hva dette kan være? Jeg skal bestille legetime i morra, men tenkte kanskje det er ufarlig og at noen har noen gode tips eller råd!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Noen bevegelser du har gjort mye av i det siste som du ikke har gjort så mye av før? Kan være du har overanstrengt en muskel som du ikke pleier å bruke så mye.

Skrevet

Nei.. Jeg har ikke gjort eller brukt noe jeg ikke pleier.. Jeg har hatt sånn vondt før også, men har lissom aldri fått surra meg til å gå til legen.. Fikk dessuten ikke ringt legen i da, jeg har liggi med feber og vond hals..

Men tusen takk for svar!

Skrevet

Dette høres veldig ut som senebetennelse, ja.

Gjest meggge
Skrevet

Kanskje det er "musesyken"

Betennelse inni armen,man får det var å sitte for mye på daten tror jeg,,jeg pleier å få det så må begrense mitt data bruk...men håper det ordner seg for deg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...