Hottentotten Skrevet 22. juni 2006 #1 Skrevet 22. juni 2006 Jeg har i en liten periode nå slitt med verk eller vondt i armen. Armen blir vond, men jeg kan fortsatt bruke armen - verket sitter lissom inne i armen.. Litt vanskelig å forklare, men håper noen skjønner det! Smertene minner meg om voksesmerter jeg hadde når jeg var liten, men jeg bør jo være ferdig utvokst nå?! Jeg har prøvd å ta smertestillende, men de virker ikke og jeg får også problemer med å sove om natten fordi det verker så mye.. Er det noen som vet hva dette kan være? Jeg skal bestille legetime i morra, men tenkte kanskje det er ufarlig og at noen har noen gode tips eller råd!?
Gjest Catwoman Skrevet 22. juni 2006 #2 Skrevet 22. juni 2006 Noen bevegelser du har gjort mye av i det siste som du ikke har gjort så mye av før? Kan være du har overanstrengt en muskel som du ikke pleier å bruke så mye.
Hottentotten Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. juni 2006 Nei.. Jeg har ikke gjort eller brukt noe jeg ikke pleier.. Jeg har hatt sånn vondt før også, men har lissom aldri fått surra meg til å gå til legen.. Fikk dessuten ikke ringt legen i da, jeg har liggi med feber og vond hals.. Men tusen takk for svar!
Gjest meggge Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Kanskje det er "musesyken" Betennelse inni armen,man får det var å sitte for mye på daten tror jeg,,jeg pleier å få det så må begrense mitt data bruk...men håper det ordner seg for deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå